January 12, 2007
Hejsan,
lägger ut denna igen då planerna ändrades ytterligare en gång 😉
* Chassi: Silverstone Lascala LC05B 60W (Svart)
* Moderkort: Zotac ION ITX A Series 330
* Minnen: Corsair XMS2 Xtreme TwinX DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB
Allting i fint skick, moderkortet köptes mot slutet av sommaren och kvitto och originalkartongen med alla tillbehör finns som på bilden ovan (lilla fläken som syns på bilden fick jag inte med och verkar vara add-on, den medföljer alltså inte). Chassit har 4 extra små hål i bottenplåten så det går att skruva fast 2st hårddiskar nu, istället för annars bara 1 (jag har kört burken som HTPC och medialagring). Om så önskas medföljer en custom topp gjort av plexi, med hål till 120mm fläkt. Fläkt kan skickas med också. Krävs lite finslipning för den kräsne för att få det helsnyggd, funkar dock bra till syftet att få tyst extra kylning annars (observera dock att detta är bara bonus, originallocket är omodifierad och medföljer!). PSU (60W) och en del kablar till chassit medföljer. (Moderkortet levereras dock även den med extern PSU, givetvis medföljer även den)
Lite meningslöst att försöka kolla på nypriserna, då chassit har en pris på 6299kr enligt prisjakt ^^
Moderkort + minnena går dock loss på ca 2300kr. Chassit har väl legat runt 13-1400kr förr i tiden.
Tänkte mig 1900kr för hela paketet, frakt tillkommer om det skall skickas. Billigast lär vara Schenker isf. Finns i Uppsala, evt kan grejerna tas med till Stockholm och hämtas nära centralstationen om jag frågar tjejen snällt 🙂
Är någon seriös intresserad men tycker priset är för högt så är rimliga bud ok, hör gärna av er via PM i så fall.
Hör gärna av er vid frågor eller om ni vill ha bilder.
//J
January 12, 2007
Hejsan,
jag har i princip en köpare på hela paketet som precis fick mina konto-uppgifter, skulle det av någon anledning skita sig så meddelar jag. Meddelar även när grejerna är sålda annars så ni vet. Jag har inget emot att sälja i delar men då skall nog försäljningssumman blir (minst) densamma som vid försäljning av paketet.
Caterham det är ett extern nätagg som medföljer till chassit, som till bärbar dator ungefär. Det finns en liten kretskort till chassit som omvandlar det till ATX samt 2st molex kontakter, om jag minns rätt. Zion moderkortet har dock en egen (extern) nätagg som matas rakt in på baksidan på kortet.
Mvh
//Joris
1 Guest(s)