October 9, 2003
Processor: C2D e6420 | Prisidé: 100kr inkl. frakt?
Graffe: XFX 8800GTX (Thermalright HR-03 Plus) | Prisidé: 250kr inkl. frakt? SÅLT till Mean Machine
Moderkort: GigaByte P35-DS4 (Trasigt? Visar fel med Bios) | Prisidé: 30kr+frakt? SÅLT till Caterham
Har även ett ljudisolerat Antec P180 chassi ifall någon bor i Umeå och är intresserad: 400kr och hämtas isåfall.
http://img267.imageshack.us/im.....bildpb.png
Allt förutom chassit: 550kr inkl frakt.
EDIT: Justerat pris på Processorn, nätagg & kylning borttagen då det fattas tillbehör.
June 18, 2001
October 9, 2003
Toxicarea: Tyvärr verkar jag inte hitta alla kablar till nätagget, jag återkommer till dig om dessa dyker upp. Har gått igenom förrådet men lådan för nätagget verkar inte vara där.
Mean Machine: Paketerat 8800GTX kortet, det följer med en 90mm nexusfläkt, referenskylaren har jag men skickar helst inte med ;), onödig klump.
Caterham: Moderkortet skickas bulk utan några kablar.
October 9, 2003
whak;1273782 wrote: Vad är det för fel på mobot?
Efter uppstart hittar inte moderkortet något BIOS, söker igenom Hårddisken efter någon backup, för att sedan starta om och fungera ett tag. Nu verkar det ha gett upp, kanske finns någon fix om man känner för att sitta ett tag. Själv blir det uppgradering för mig istället.
June 18, 2001
Dund;1273781 wrote: Toxicarea: Tyvärr verkar jag inte hitta alla kablar till nätagget, jag återkommer till dig om dessa dyker upp. Har gått igenom förrådet men lådan för nätagget verkar inte vara där.
Ajdå, ajja, köpte 2 nya så problemet löst 🙂
Du verkar ha sålt nätagget ändå eftersom det är borta i första inlägget.
1 Guest(s)