September 9, 2009
Min lillasyster lyckades tappa sin Galaxy S II och funderade på att lämna in den på The Phone House för reparation (tydligen har de höjt priset till 1 500 kronor för ett skärmbyte). Reparationstiden ligger dessutom på 2 - 3 veckor, visserligen ingår "service" av telefonen också men så jävla ballt är det inte att vänta så länge dessutom inte för det priset. Har funderat på att byta ut skärmen själv, men vetitusan om det är någonting jag kan/vågar göra ärligt talat. Skärmbytet ser onödigt komplicerat ut när jag tittat på online guider.
Long story short så har hon fastnat för Galaxy S II och vill ha en begagnad för priset 1 500 kronor om möjligt. Ni får gärna komma med förslag om andra telefoner för det här priset, enda riktiga kravet är att den ska köra Android och vara relativt ny. ICS 4.0 med inkommande uppdatering av Jelly Bean 4.1 bestämmer storebror är viktigt 😉
January 28, 2007
August 16, 2004
Galaxy S2:
Några mindre repor finns (se bilder), olåst, funkar perfekt. Medföljer ett oanvänt skal. Mobilen finns i Enhörna. Kvitto finns någonstans om det är av intresse 🙂
June 27, 2007
1 Guest(s)