June 3, 2007
Går i tankarna om att gå tillbaks till stationärt. Säljer därför min Samsung RC530 som jag haft sedan Februari iår. Datorn är i nyskick så inga repor eller något alls, skärmen funkar perfekt också, batteriet är knappt använt och den har alltid stått på en kylplatta. Jag har också låtit installera en SSD hårddisk i den (A-Data 500 Series S510 120GB) Här kommer specifikationerna :
CPU: Intel Core i5 (2:a gen.) 2410M / 2.3 GHz
Antal kärnor: Dubbelkärnig
Cache: L3 - 3 MB
64-bitars datorkapacitet : Ja
Chipuppsättning: Mobile Intel HM65 Express
Minne/RAM: 4 GB (2 uttag)
Skärm: 15.6" LED-bakgrundsbelysning 1366 x 768 ( HD )
Grafikprocessor: NVIDIA GeForce GT 540M - 2 GB
Egenskaper för videosystem: NVIDIA Optimus
För mer info så kan ni kolla här : Komplett.se - Samsung RC530 15.6" HD LED
Datorn köptes för 4998:- ifrån komplett i Februari iår och det har jag kvitto/garanti på. Har även kvar originalkartongen och det ingår en Windows 7 Home Premium 64 bitars licens.
SSD hårddisken köptes för 999:- ifrån inet i April iår och även den har jag kvitto/garanti på.
Har även kört lite spel på denna, bland annat World of Warcraft som den funkar väldigt bra på om man kör på det lägsta-medel så får man väldigt bra FPS, går raida utan problem iallafall. Har även testat lite Star Wars the Old Republic och med allt på det högsta spelets egna AA inställning på det högsta så hamnar jag runt 20-24 FPS.
Kom med bud här i tråden men inga under 3500. Kan hämtas eller så skickas den emot förskottsbetalning.
1 Guest(s)