July 9, 2004
LAGT TILL FLER GREJER LÄNGRE NER, ENBART SKÄRM + SKRIVARE SOM ÄR DEFEKTA!
Produktbilder enbart för visning, ej mina, önskar ni foton på det jag säljer, skicka mig ett PM.
Jag har följande jag vill bli av med (ge skambud om ni inte tycker priserna är rättvisa).
Logitech Ultra-Flat - Tangentbord
Detta tangentbord är fullt fungerande - inga defekter. Har bytt bara. Fint skick.
http://www.dustinhome.se/pd_50.....93212.aspx < Sådant.
Prisförslag/startbud: 50 kr?
Agfa E25 - flatbädds-scanner
Fungerar fint, men verkar inte kompatibel i Vista/Win7 (XP fungerar den som den ska för).
[Image Can Not Be Found]
-------------------------------------------------------------------------------
UPPDATERING 1:
Hercules Gamesourround Fortissimo III 7.1 PCI
Har ovanstående ljudkort som jag vill bli av med också. Vet ej vilka operativsystem det stödjer, inte använt på länge, men helt säker på att det fungerar fint i XP iaf.
-------------------------------------------------------------------------------
UPPDATERING 2:
Yamaha S550
Fungerar fint, använder dock aldrig DVD-filmer längre. Nyare firmware på den inlagd, så den ska klara Xvid (fungerade bra sist jag provade den, är ett tag sedan, vet ej om hur det är med nyaste Xvid-codecar men kan testa vid intresse).
[Image Can Not Be Found]
Prisförslag/startbud: 100 kr?
VID BYTEN:
Detta är det jag är intresserad av: Möjliga delar till en NAS/Filserver, dvs moderkort & cpu (helst Intel och från S775 och nyare, AMD kan funka beroende på modeller), minnen (minst DDR2, 2GB), chassin, nätagg, hårddiskar (minst 500GB).
Priser angivna exklusive frakt, går bra att hämta upp i Mölndal, 1 mil från Göteborg. Reserverar mig för att inte acceptera bud, oavsett mina egna prisförslag/startbud. Vill dock bli av med allt då det just nu bara samlar damm.
[ SÅLD! ]Samsung SyncMaster 2494HS - 24" skärm
Info raderat pga att den är såld.
[SÅLD!]Canon Pixma IP4200 - fotoskrivare + Patroner:
Info raderat pga att den är såld.
July 9, 2004
Lagt till fler prylar nu!
Fenix;1258948 wrote: hmm.. tja, jag bor ju i mölndal, så jag kan väl lägga ett skambud på 200kr för skärmen 🙂
eller kanske valfri pizza på Jungfruplatsens Pizzeria? 😉
Heh, nog för att deras pizzor är dyra men så dyra är dem inte som 200 kr ;). Sedan går jag på diet nu så ingen pizza för mig. Bud på 200 noterat!
Även fått bytesförslag via PM, för skärmen.
July 9, 2004
Tänkte göra mig av med skärmen ganska omgående nu, så om inget mer bud kommer in, så kommer den säljas för 200 kr alternativt görs ett byte med samma person som lagt detta bud.
Så får jag inga fler bud på skärmen idag söndag och budgivaren fortfarande vill ha den, så går den för för budet ovan.
edit: Fått bud via PM på 250 kr. Även fått ett par till intressenter på skärmen.
July 9, 2004
Jag kan tänka mig att skicka den, men frågan är hur. Det är väl inte direkt billigt att skicka den via posten eller schenker (dhl går nog också), då den väger en hel del och är rätt stor. Bussgods går väl men jag har ingen bil så det är lite bökigt. Något förslag på fraktsätt i sådana fall? De fraktsätt jag nämnt är bara några hundra meter ifrån så det går absolut att lösa om du är villig att betala den frakten.
1 Guest(s)