August 20, 2006
Har en del grejjer som det är dags att avyttra.
Gigabyte GA-J1900N-D3V Mini-ITX
Gigabyte GA-J1900N-D3V - Moderkort med integrerad CPU - Hitta lägsta pris, test och specs
Grymt litet kort som jag kört som brandvägg/router/VPN server. Dubbla NIC + dubbla seriella portar gör den riktigt trevlig för det syftet. Går att köra PfSense med + det mesta i samma väg. Kortet är bara några veckor gammalt då jag fick ett nytt via garanti.
400:- eller bud.
2x2GB SO-DIMM Hynix PC3L-12800S (1.35v)
200:- eller bud för båda
2st. Mini-ITX chassin (thin client) med inbyggt 60W PSU
http://www.mitxpc.com/proddeta.....=T3310B60W
De har båda vart med ett tag, lite repor och ena har en lagom liten snygg buckla på ena sidan. Saknar foten och 12v adaptern. Jag har nyligen mätt upp PSU'na och de gör vad de ska med stabila värden.
150:- styck eller bud.
Skulle vara trevligt om någon köpte allt med träff i Göteborg så jag slipper skicka och dona men i värsta fall så skickas det, köparen betalar givetvis.
November 10, 2003
August 20, 2006
Det är F3 i första bioset, det andra kan jag lägga in F4 om det känns läskigt att göra själv.
Är strax under 2 år kvar på garantin, dock så köpte jag den själv i andra hand så det blir extra meckigt att skicka in den till Dustin Home direkt om det skulle behövas eftersom de enbart tar hand om första ägaren.. Möjligt att det går att snacka med Gigabyte direkt, kvitto finns iallafall.
1 Guest(s)