October 9, 2005
hej,
S: har en skärm till övers, en dell 22" fullhd skärm tn panel, men imponerande bra, usbportar, hdmi, m.m. nypris ca 3k,
kan ev. tänka mig att sälja min 24" eizo 2431W mva skärm med nypris på ca 6500, över 3 års garanti kvar.. DVI / VGA usb hubb, högtalare (office varianter) tunn ram.. googla..
+har en 19" mva panel från samsung, fungerar bra, fina betraktnings vinklar.. bilig 🙂
+ har ett dinovo edge jag inte använder, trådlöst bluetooth, bra skick. ev. byte mot ngt annat fast bakbelyst tang. bord.
K: intresserad av att köpa en 120gb eller större ssd, till vettig pris, ska sätta den i en laptop,
corsair force, intel g2 160, ev. Crucial c300 är intressanta, samt vertex2 såklart..
Mvh Tom
finns i sthlm
April 22, 2008
Hej, har ett G110 ifall det är intressant att bytas mot din Edge?
February 12, 2003
En OCZ Summit 120GB är inte av intresse? Är Samsung-kontroller i den och riktigt bra tryck, faktiskt. Skulle vilja ha 2500:- för den, eventuellt kan jag ta ditt Dinovo Edge i inbyte (typ 1500:- + Dinovo). Behövs dock lite snabba ryck om det är intressant, drar iväg till Taiwan i övermorgon, så skulle helst behöva lösa det redan ikväll om det är intressant.
2 Guest(s)