January 26, 2008
Hej,
Först och främst kan jag säga att syftet med detta är att överraska killen inom snar framtid med hans första dator, jag tror att det kommer betyda världen för honom, och det är till eran förtjänst. Så tack §till er som ens läser igenom detta inlägg.
Nu sitter jag i en ekonomiskt situation när jag inte riktigt har råd att köpa delar till honom själv.
Jag söker komponenter som jag kan använda till att bygga ihop något dugligt till honom med delar som ni kanske vill bli av med.
Pojken spelar minecraft och hans skoldator droppar något fruktansvärt, han vill verkligen bara banka på creepers med sin vänner och bygga stordåd. Jag tror säkert att han kanske vill spela lite andra spel, men inget jag vet om iom. att han ändå inte har haft möjlighet att spela något annat hittills.
Jag sitter själv på en q6600 samt ddr3 minnen på 1333mhz och en trött nätdel och låda, som jag kan avvara. Men om det finns andra plattformsdelar som folk vill bli av med så tar jag givetvis emot dem med glädje.
Jag står givetvis för frakt eller upphämtning inom Stockholm/Uppsala.
Jag uppskattar alla förslag och tips, och ni skänker flickvännens lillebror all världens glädje!
Med vänliga hälsningar,
Simon.
July 21, 2003
Har ett mATX ASUS M4A78-AM med en Athlon X2 6400 cpu på och kylfläns samt en IDE DVD-RW (moderkortet har 4 SATA + 1 IDE). Den kan du få för det facila priset av 0kr. Det borde funka (sist det var igång gick det bra) men jag har inga minnen att testa med. Kan även slänga med en 2,5" 120Gb SATA-disk.
Ska till Stockholm på kurs nu på tisdag. Kommer att hålla till i Gamla Stan. Släng iväg ett PM så kan jag ta med det om du har möjlighet att hämta upp.
1 Guest(s)