August 17, 2014
Säljer grejer som jag inte har någon användning för eller har blivit över. Har tyvärr inte möjlighet att skicka någonting, så möte i centrala Stockholm gäller och betalning i kontanter, är det som gäller. Om du inte har något att byta mot, det vill säga. Letar särskilt efter fläktstyrning som får plats i ett FD Define R3, SSD och möjligtvis hörlurar, men i princip vad som helst skulle kunna vara av intresse! Kvitto finns ej om det inte står. (Förresten, hur gör man spoilers så bilderna inte tar upp så mycket plats?
ASUS Sabertooth 990FX AM3-moderkort Avvaktar
Logitech G13 Gameboard Kvitto finns
Creative gammalt ljudkort
Walkie-Talkies 2 Cobra MicroTalk utan laddare
NZXT Sentry 3
Logitech något random högtalarsystem med en sub och två små
Pokémonfigurer en liten påse full av sådana man får i automater mm.
Pokémonkort har två fullspäckade album och ett halvt, behövs bilder eller något?
FSP Group INC 152W nätaggregat
LEGO Creator, några julklappar som inte blivit av. Om intresse finns så kan jag kolla exakta modeller Avvaktar
NSD PowerBalls, en med LED och varvräknare och en utan. Kvitto finns
TechDeck Två fingerbrädor
YoTech två jojo(r/s eller vad) snörena är i OK skick, men på den ena kommer det behöva bytas snart
Vattenkristaller en massa i olika färger
Diverse skivor och ethernet(?)sladdar. Skivorna är från 1990-2005, skulle jag gissa på, och består av barnspel, drivrutiner, gamla Word-installationer mm. Intressant om man vill ha sönder ett par?
Bilder:
Pokémonfigurer: [Image Can Not Be Found]
Logitech högtalare: [Image Can Not Be Found]
Jojo: [Image Can Not Be Found]
Vattenkristaller: [Image Can Not Be Found]
LEGO:
[Image Can Not Be Found]
Skivor mm. [Image Can Not Be Found]
Jag vet att det inte finns så mycket värde i något, så uppskattar om du köper flera saker så att det inte blir en tia hit och en femma dit. Budgivning och frågor i forumet, skulle det behövas kan jag nås via mail: [EMAIL=jippie95@hotmail.com]jippie95@hotmail.com[/EMAIL].
2 Guest(s)