July 4, 2011
Denna USB-jig hjälper dig få tillgång till download mode läget även om telefonens 3-knapps Combo är inaktiverad. Om du planerar att få root-access eller lägga in custom roms, bör du ha en jig till hands ifall saker och ting inte går som planerat. USB Jiggen tillåter dig att komma in i download mode på din Samsung mobil.
steg:
1. Stäng av telefonen och ta ut batteriet. Vänta 5 sekunder.
2. Sätt tillbaka batteriet UTAN att sätta på mobilen.
3. Koppla in modulen i micro-USB-porten på telefonen.
4. Efter ungefär 2 sekunder kan man se den gula download mode logotypens logo på skärmen.
5. Dra ut modulen.
6. Anslut telefonen med USB-kabel till datorn och flasha sedan telefonen via programmet "Odin".
Kan med fördel även användas för att ta bort den gula varningstriangeln vid uppstart om du rootat din telefon utan usb jiggen! Genomför bara steg 1-5. Och måste din telefon in på service och du måste nollställa räknaren så vips... så fixar den det också!
Kompatibel med följande telefoner:
Samsung i897 Galaxy S Captivate
Samsung i9000 Galaxy S
Samsung i9100 Galaxy S2/SII
Samsung T959 Vibrant Galaxy S
Samsung Galaxy S Fascinate
Samsung Galaxy S Epic
Samsung Omnia 7
Samsung Galaxy S 4G
Pris: 49 sek
Frakt ingår! (Det gör tyvvärr inte telefonen på bilden!)
Betalning till bankkonto eller paypal.
[email]jukswede@gmail.com[/email]
October 10, 2007
Dn här du säljer?
http://www.dealextreme.com/p/u.....9100-93514
July 4, 2011
July 4, 2011
March 7, 2005
Nu är jag nog tråkig men jag anser du tar lite överpris för denna:
http://www.droidstuff.se/index.....8;Itemid=1
Snabb frakt även där, du tar över det dubbla priset :-/ Såvitt jag vet är det gratis frakt där med.
July 4, 2011
Ja dom måste få dom gratis av någon med tanke på deras låga pris. Jag menar deras andra varor är ju inte direkt billiga i jämförelse! Ja du har rätt men mer än dubbelt så dyr? Vet inte hur du räknat... Själv har jag köpt mina för 16 sek. Vet inte om det är någon ide att sälja om jag ska tjäna 5 kr st. Men du som har bättre koll än mig får gärna länka till var jag kan köpa dom lika billigt! Tack på förhand! Men anser ändå att 59 kr inte är särskilt dyrt för att rädda telefonen i vissa lägen...
February 14, 2008
demonish;1269775 wrote: Ja dom måste få dom gratis av någon med tanke på deras låga pris. Jag menar deras andra varor är ju inte direkt billiga i jämförelse! Ja du har rätt men mer än dubbelt så dyr? Vet inte hur du räknat... Själv har jag köpt mina för 16 sek. Vet inte om det är någon ide att sälja om jag ska tjäna 5 kr st. Men du som har bättre koll än mig får gärna länka till var jag kan köpa dom lika billigt! Tack på förhand! Men anser ändå att 59 kr inte är särskilt dyrt för att rädda telefonen i vissa lägen...
Inte för att vara sån, men:
1,60 USD + Gratis frakt.
1,60 USD säljs för
11,58 SEK
July 4, 2011
orginal;1269778 wrote: Inte för att vara sån, men:
1,60 USD + Gratis frakt.1,60 USD säljs för
11,58 SEK
Det tar fortfarande ca 3 veckor från dom och alla kanske inte kan vänta den tiden när man sitter med en "trasig" telefon!!! Då är nog inte 30:- hela världen!!! Har fått flertalet mail där dom tackat mig för snabb leverans! Och att dom sluppit vänta i veckor på leverans från kina där dom inte ens vet om den funkar eller inte. Jag har testat så dom funkar. Dessutom har en redan länkat din länk så fattar egentligen inte vad du vill?
February 14, 2008
demonish;1269781 wrote: Det tar fortfarande ca 3 veckor från dom och alla kanske inte kan vänta den tiden när man sitter med en "trasig" telefon!!! Då är nog inte 30:- hela världen!!! Har fått flertalet mail där dom tackat mig för snabb leverans! Och att dom sluppit vänta i veckor på leverans från kina där dom inte ens vet om den funkar eller inte. Jag har testat så dom funkar. Dessutom har en redan länkat din länk så fattar egentligen inte vad du vill?
Ingen anledning att bli upprörd, det jag menade var att du sa att du betalat 16kr för dina, när det känns som att du faktiskt köpt dem från dx då din beskrivning är en exakt översättning av deras.
Lycka till med dina affärer!
Vill ev. Köpa en, innehar du fskatt?
July 4, 2011
orginal;1269786 wrote: Ingen anledning att bli upprörd, det jag menade var att du sa att du betalat 16kr för dina, när det känns som att du faktiskt köpt dem från dx då din beskrivning är en exakt översättning av deras.
Lycka till med dina affärer!
Vill ev. Köpa en, innehar du fskatt?
Har tyvärr inte fått beked från min ansökan ännu. Precis startat upp. Om du är rädd att åka på extrakostnader själv får du vänta med att köpa. Uräkta om jag formulerat mig fel och att du tolkat mitt svar att jag blev upprörd. Så är absolut inte fallet. Jag bara undrade varför du påpekade något som redan blivit påpekat. Nåväl, detta får vi diskutera i en annan del av detta forum. Bara så du slipper påpeka. Ja, jag betalar snart skatt...
August 28, 2004
Om du ska köpa/sälja JIGs så har du http://stores.ebay.com/Busines.....2568375013
Inte ens en femma per JIG.
Lite bättre än 16:- styck som du betalar nu.
July 4, 2011
Lodisen;1269801 wrote: Om du ska köpa/sälja JIGs så har du http://stores.ebay.com/Busines.....2568375013
Inte ens en femma per JIG.Lite bättre än 16:- styck som du betalar nu.
Äntligen någon som kommer med ett vettigt inlägg. Ja dom priserna såg bättre ut. Tur jag inte köpt så många från den andra... Har ju inte varit på ebay så mycket så man lär sig för varje dag! Tack!!!
March 7, 2005
demonish;1269804 wrote: Äntligen någon som kommer med ett vettigt inlägg. Ja dom priserna såg bättre ut. Tur jag inte köpt så många från den andra... Har ju inte varit på ebay så mycket så man lär sig för varje dag! Tack!!!
Jag tycker våra inlägg var vettigare då visade sig finnas billigare alternativ! Sen så stod det väl ändå 59:- som pris i orginalposten innan ändring. 29+29=58, 59 är således mer än dubbelt så mycket än 29. Stod det 49 så ber jag om ursäkt för mitt hemska påstående.
2 Guest(s)