March 13, 2008
Uppdatering:
PS3 SÅLD
TEKKEN 6 SÅLD
Hej!
Säljer ovan nämnda konsoler och har en drös med spel. Samtliga spel har köpts original och spelats 1-2 ggr. Inga repor eller liknande på skivorna, och kartongerna/förpackningarna är hela och fina för den som gillar att samla på dem. Konsolerna har aldrig modifierats, varken hårdvaru- eller mjukvarumässigt. Bägge konsoler är inköpta sent år 2009 och fungerar utan några som helst problem. Handkontrollerna är samtliga original.
Kommer att uppdatera listan (orkar inte skriva i bokstavsordning) löpande, är en del att gå igenom. Om Collectors Edition inte står angivet är det standardutgåvan som spelet avser.
360-spel:
GTA 5
Alan Wake
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3 Collectors Edition
L.A. Noire
Halo: Reach
Dead Rising
Dead or Alive 4
PS3-spel:
Red Dead Redemption
Metal Gear Solid 4
Ninja Gaiden Sigma 2
No More Heroes: Heroes' Paradise
The Last of Us
Uncharted 1
Uncharted 2
Killzone 2
Resident Evil 5
Tekken 6
Heavy Rain
Dante's Inferno
Demon's Souls
PS2-spel:
Shadow of the Colossus Collectors Edition
ICO
Priser? Bud. Jag förbehåller mig dock rätten att inte sälja till någon av vilken anledning som helst.
Jag ser helst att man hämtar konsol/erna hos mig, innanför tullarna i Stockholm. Dock kan jag skicka men det är ej prioriterat. Köp av flera spel prioriteras över enstaka, och även där vore det bekvämt om du/ni kunde hämta spelen hos mig. Priset blir bättre ju fler spel ni köper. Har ingen aning om vad allt är värt, så vi får se vad det hamnar på.
Bud går bra att köra direkt i tråden.
Referenser: Recensionsdatabas
/Alexander
March 13, 2008
1 Guest(s)