April 15, 2012
Hej,
- Är det möjligen någon som har ett av dessa ljudkort (Xonar DX / D1 / X-Fi Titanium) liggande? Helst PCI-E men D1-versionen med PCI funkar också som sagt.
- Har någon kanske en class d (eller "t" som vissa kallar dem) stereoförstärkare som skulle passa till dator? Har letat efter beg förstärkare till dator länge och även om det nu finns en uppsjö av gamla klassiker från 80-, 90- och 00-tal så är de flesta class a/b med relativt hög effekt även när de inte spelar, dvs i många fall olämpliga att ha på hela dagarna vid datorn (man måste ju tänka lite på elräkningen). Om jag fattat det rätt iaf. Men överbevisa mig gärna om ni har någon sådan äldre förstärkare att sälja 🙂
- Samsung Galaxy S2 i bra bruksskick (rimligt slitage) till riktigt bra pris. Det viktigaste är att skärmen inte har någon "blue tint" el dyl sedd ur vinkel och fortfarande har garanti från Samsung så att den kan skickas in när något oundvikligen rasar. Intressanta tillbehör skulle kunna vara class 10 32GB microsdhc och extended battery. Operatörslåst spelar ingen roll eftersom jag uppfattat det som om de enkelt kan låsas upp? Utan tillbehör är jag inte villig att betala mer än runt 2000, tyvärr.
- E-boksläsare typ Kindle 6-tum generation 2 eller 3 kanske? Ingen sån där touch-variant iaf om inte priset är sensationellt. Finns ju en uppsjö av den här typen av läsare, men jag är osäker på vilka som har dykt upp i Sverige genom åren. Max ett par hundralappar.
- Surfplatta typ 10'' Tab / Xoom / Thrive med dual core tegra 2. Wifi endast.
1 Guest(s)