June 22, 2015
Hejsan!
Detta kort säljes då Steams streaming gjort kraftullare kort i min HTPC överflödiga.
Inköpt för ca ett halvår sedan, använt ca en vecka, sedan har det legat i en låda. Kort är som sagt en halvhöjdsvariant, men har bakplåtar för både full- och halvhöjd, samt DP, HDMI och VGA anslutningar.
Det är ert för 800:-
February 9, 2012
MrDiamond;1297646 wrote: Hejsan!
Detta kort säljes då Steams streaming gjort kraftullare kort i min HTPC överflödiga.Inköpt för ca ett halvår sedan, använt ca en vecka, sedan har det legat i en låda. Kort är som sagt en halvhöjdsvariant, men har bakplåtar för både full- och halvhöjd, samt DP, HDMI och VGA anslutningar.
Det är ert för 800:-
Det är ett fasligt bra pris du satt tycker jag, då just denna är toppmodellen i sitt produktsegment.
Såvitt jag vet finns det inget mindre 750ti än detta, så detta är högintressant till min dator på "sommarjobbet" som just kräver LP, och kanske även Single Slot 🙂
Finns den i Stockholm?
June 22, 2015
S0urcerr0R;1297652 wrote: Det är ett fasligt bra pris du satt tycker jag, då just denna är toppmodellen i sitt produktsegment.
Såvitt jag vet finns det inget mindre 750ti än detta, så detta är högintressant till min dator på "sommarjobbet" som just kräver LP, och kanske även Single Slot 🙂Finns den i Stockholm?
Bra att någon uppskattar prissättningen... Brukar alltid sätta drygt halva priset på prylar jag säljer om de inte är i rysligt skick. Kortet finns i Stockholm, närmare bestämt Nacka.
1 Guest(s)