October 14, 2010
Hej igen! Vet inte om jag vill chansa med ebay faktiskt. Batterikungen ingen som har köpt därifrån? De har nämligen ett batteri på 2500mah som borde ge ganska mycket bättre batteritid. Hittade en recension på en som köpt ett med samma styrka 2500mah av märket Cameron Sino. Nu vet jag inte vilket märke Batterikungen säljer men det borde ge samma effekt.
Enda nackdelen är att luren får ett nytt bakstycke och tjockare profil. Det kanske kan göra att luren blir lite svalare också?
Här är tråden jag hittade:
Cameron Sino 2500mAh Extended Battery for Sony Ericsson Xperia Arc - xda-developers
[Image Can Not Be Found]
Här är en blid från länken ovan.
Vad tycker ni? Är det lönt/värt att köpa?
September 6, 2009
Jag har handlat på Batterikungen. då till min gamla HTC , fick även jag ett nytt bakstycke. om jag inte minns helt fel på svar det ett 2200mAh batteri. Var väldigt nöjd, gav mig en hel dag extra i batteritid.
Och jag kan säga att mitt bakstycke var inte alls lika snyggt. haha... så jag skulle ha köpt det där. 😀
March 16, 2012
Jag hittade ett batteri specificerat på 2500 mAh som passar i Arc utan större bakstycke, 2500mAh Battery For SONY Ericsson Xperia ARC LT15i X12 | eBay. Under $5 dessutom.
1 Guest(s)