December 13, 2012
Hej
Jag studerar systemvetenskap vid Uppsala Universitet och skriver under höstterminen min kandidatuppsats. Det ämne jag skriver om är människa-datorinteraktion, med fokus på smartphones. Jag har valt att begränsa mig till kommunikation mellan människor via smartphones och undersöker hur kommunikation har förändrats i och med den stora spridningen av smarta mobiltelefoner.
Jag har skapat en enkät som kan nås via länken nedan, och jag skulle uppskatta ifall ni tog er tid till att fylla i den. Enkäten består utav 20 enkla frågor och kommer endast ta ett par minuter av er tid.
Bör tilläggas att svaren endast är intressanta från personer som använder smartphone som primär mobiltelefon. Om du inte använder en smartphone som primär mobiltelefon behöver du inte svara på enkäten.
Finns det frågor eller funderingar ska jag göra mitt bästa för att svara så snabbt som möjligt.
Feedback tas gärna emot.
Jag tackar på förhand, och ser fram emot era svar!
Länk till enkäten --> *Undersökning avslutad*
December 13, 2012
Marquzz;1286013 wrote: Vad har du för urval?
Utöver NH har jag länkat till enkäten på Sweclockers, ett Android-forum, iPhone-forum, Windows Phone-forum, FamiljeLiv, ungdomar.se, bryggforum.nu, MacWorld, och Facebook. Dessutom har studenter och lärare på universitetet fått svara på enkäten. Har du några tips på var jag ska vända mig för att få ett bredare urval?
December 10, 2002
Jag har också lämnat mina åsikter, hoppas att det hjälper dig i ditt examensarbete.
Med Vänliga Hälsningar
Henrik Andersson
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
1 Guest(s)