December 5, 2003
Jag tänkte byta ut min gamla motorola defy som tjänat fint i några år nu. Vad ska jag ha för mobil?
Vill inte ha en stor, alltså 5 tum eller större. Därmed går alla tillverkarnas flaggskeppsmodeller bort.
Vill ha en så ny modell som möjligt där batteriet går att byta och ska ta minst ett 32 gb microSD.
February 9, 2012
Om du värderar bra webbläsare men inte är speciellt intresserad av appar finns ju Nokia med Windows mobile.
Dom har modeller med riktigt bra kamera o kamerafunktioner (riktigt bra 1080p videozoom exempelvis), o webbläsaren skulle jag vela säga är typ världsbäst jämfört med ios/android webbläsare.
Om du värderar bra App utbud är dock Nokia inget för dej.
December 5, 2003
Är inte så nyfiken på windows 8 telefon just nu. Dock är ju Lumia telefonerna väldigt robusta och tåliga vilket är en stor fördel. Skulle kunna tänka mig ha en sådan om det fanns en nättare modell med android.
I bärbara datorn har jag windows 8 och det fungerar oerhört bra i den. Dock tycker jag startmenyn suger, därför har jag stoppat dit en alternativ. Men nu hörde jag rykten om att Microsoft kommit med någon uppgradering gällande startmenyn.
Jag har en android nu och tycker apparna och android för övrigt är bra och enkelt att hantera dessutom ganska enkelt att ställa/ändra in vissa detaljer. IOS går bort. Har det i min Ipad där det fungerar väl men vill hellre ha android i fortsättningen.
1 Guest(s)