Höstens datoruppgraderingar kan skötas extra smärtfritt med rätt assistans. Nu öppnar Gigabyte officiell support i NordicHardwares forum för de som behöver hjälp på traven.

Höstmörkret får många att vilja uppgradera maskineriet därhemma men allt som oftast finns det också frågor kombinerade med datorköp. För att underlätta felsökande och ge snabbare svar på frågor från konsumenter öppnar vi nu dörren för en ny supportavdelning i forumet. Under supportavdelningen kommer datortillverkare och butiker erbjuda direktsupport för svenska konsumenter – givetvis helt kostnadsfritt.

Först ut ur grindarna är Gigabyte Xtreme Gaming som med communityansvarige Anton Nordin startar en officiell tråd i forumet där det öppnas för frågor och funderingar kring både produkter, reklamationer och support.

Flera tillverkare kommer under veckorna som kommer att hitta in i Nordichardwares supportforum för att du som svensk konsument ska få en mer personlig och lättillgänglig supportupplevelse. Allt som behövs för att kunna ställa frågor är att skapa sig ett konto på NordicHardware.se och kila in i forumet.

Tips: För direktinformation om nya företag i supportforumet, våra senaste artiklar och tävlingar kan du skriva upp dig på NordicHardwares nyhetsbrev som skickas ut en gång i veckan med höjdpunkterna från veckan som gått.


Lägsta pris på Prisjakt.nu

Subscribe
Notifiera vid
0 Comments
äldsta
senaste flest röster
Inline Feedbacks
View all comments