Test: Speltester DirectX 12
Vi listar samtliga speltester på en och samma sida för att göra det lättare för er läsare. Testerna är uppdelade efter vilket grafikgränssnitt de använder. Vi visar resultaten på upplösningen 1440p, med de andra upplösningar direkt under.
Battlefield 1
Spelmotor: Frostbite 3 | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 88/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
1080p och 2160p
Civilization 6
Spelmotor: Egenutvecklad motor | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 88/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
1080p och 2160p
Deus Ex: Mankind Divided
Spelmotor: Dawn Engine | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 83/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
1080p och 2160p
Hitman (2016)
Spelmotor: Glacier Engine | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 83/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
1080p och 2160p
Rise of the Tomb Raider
Spelmotor: Foundation Engine | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 86/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
1080p och 2160p
Total War: Warhammer 2
Spelmotor: TW Engine 3, Warscape Engine | Benchmark: Inbyggd |
Metacritic: 86/100 | PCGamingWiki / Prisjakt |
Var inte poängen med namnbytet till Galax att man skulle kunna använda namnet på alla marknader, när Galaxy var varumärkesskyddat inom EU, och att man därför kunde skrota KFA2-namnet?
Jag gillar vita PCB:er och komponenter, men den som försöker matcha det med ett moderkort får det lite tufft.
Bra fråga Jonas, det är lite oklart det där faktiskt. Ska se vad KFA2 säger, tycker också det är drygt att de ska hålla på med olika namn 😛
Som du säger, svårt att matcha med moderkort. Det enklaste är väl att ta ett av de modeller med vita detaljer men det känns ju samtidigt lite half assed. 🙂