Gillar du fri frakt och möjligheten att testa dina produkter innan du bestämmer dig för att behålla dem? Det gjorde många av de 13 000 personer som deltog i Webhallens kundundersökning tidigare i år. Med vår stora kundundersökning som mall startar Webhallen nu en stor sommarkampanj där vi inte bara levererar kampanjpriser på många produkter utan även testar ett tiotal nya features, de mest efterfrågade av våra kunder. Kampanjen rullar mellan den 28:e juni och 31:a augusti med målsättningen att göra dessa förändringar permanenta.
- Fri frakt på ordrar över 500 kronor
- Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning (!)
- Digital följesedel
- Fler sorteringsmöjligheter – bästa betyg, bästa pris osv.
- Produktfiltrering – hitta datorer och delar med specifika specifikationer eller priser
- Nya betalsätt – Fler kryptovalutor
- Medlemsfunktion – Ytterligare rabatter och poäng för recensioner
- Frågor och svar direkt på sajten
- Leverans till postombud på lördagar
Läs mer om Webhallens nya features här.
För att testa våra nya features och fira den härliga sommaren passar vi även på att tävla ut presentkort till ett totalt värde av 8 500 kronor.
Tävlingspriser
- Presentkort på 5 000 kronor
- Presentkort på 2 500 kronor
- Presentkort på 1 000 kronor
Hur deltar jag?
-
-
- Välja din personliga favorit av våra 10 nya features
- Skriv motivering till varför detta är din favoritfeature i kommentarerna till artikeln.
-
Lycka till och missa inte vår sommarkampanj med flera häftiga erbjudande, trevlig sommar på er alla!
Villkor: Tävlingen avslutas klockan 23:59 den 10 juli 2018. Därefter utser en jury från Coore AB vinnaren. Den utvalda vinnaren kontaktas i privat meddelande. Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Leverans till postombud på lördagar, helt klart! Så många gånger man beställer PRECIS så att det inte hinner komma på fredagen. Kanske bara är jag som har dålig timing, men helt klart min favorit bland de nya funktionerna! 🙂
Medlemsfunktion – Ytterligare rabatter och poäng för recensioner
På gott och ont – jag handlar alltid på Webhallen även fast produkten kanske är dyrare – allt för att få lvla upp mitt konto. Det blir en win-win, dels får jag en ny produkt men dels kan jag även få bättre rabatter framöver. Även weekly drop gör så att man alltid går in en gång i veckan för att kika vad man får. Helt enkelt NEXT LEVEL!
Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning.
Man känner sig tryggare om man köper någon ny pryl, som man inte vet så mycket om.
Frågor och svar direkt på sajten
Helt perfekt att kunna ställa frågor om produkter som andra har köpt. Det kan vara konstiga mått man undrar över. Eller hur produkten låter när man står på tå bakom den. Hur bra som helst!
Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning.
Anledningen till varför jag ALLTID handlar på Netonnet är just deras policy att kunna lämna tillbaka produkter som inte lirar som man vill eller helt enkelt ångrar sig.
Webhallen kan se mig som en ny tungviktare som kund om detta införs permanent.
Mvh
Frågor och svar direkt på sajten!
En mycket eftertraktad funktion som kommer att stärka förtroende mellan kund och butik. Att snabbt kunna få svar på produktfrågor kommer att göra handelsupplevelsen både tryggare och smidigare då man innan köp kan reda ut eventuella oklarheter som annars ofta leder till onödiga returer eller uteblivet köp.
Leverans till postombud på lördagar
Alla funktioner är ju i topp men detta är en stor sak i min åsikt. Det förändrar ju när jag köper eller om jag köper en del varor vid slutet på veckor. Kan finnas tider då jag inte köper saker för att jag måste vänta över en helg för en leverans. Detta är något alla behöver ha, bra jobbat i att starta en ny trend!
Fler sorteringsmöjligheter, givetvis!
Jag tycker att det alltid är gött att kunna göra olika sorteringar beroende på situation. Exempelvis när plånboken är tunn kanske man tar det billigaste i kategorin. Men de gånger då man känner att vill ha kvalitet så kanske man maxar priset och tar detta i kombination med recensioner. Något som jag såg nu var lanseringsdatum, känns som ett bra filter som kan tänkas att komma att användas 🙂 !
Måste gå på nya betalmetoder (bitcoin cash,) Då jag minear själv så är detta perfekt och snabbare å smidigare att istället sälja av dom att bara köp med dom direkt istället 🙂
Medlemsfunktion – Ytterligare rabatter och poäng för recensioner
Det tycker jag är riktigt bra uppmuntran till att skriva en ärlig recension. Många inklusive mig själv så är en bra recention av en produkt rent avgörande om det blir köp eller inte.
PS. Leverans till postombud på lördagar är egentligen på delad första plats, det är som steams sommar-rea och skatteåterbäringen kommer tillsammans hand i hand!
Leverans till postombud på lördagar. Då blir inte hela helgen förstörd bara för att man som vanligt kom på försent att frugan är bortrest med tjejerna hela helgen.
Svårt och välja ju. Finns många bra alternativ här. Men jag säger flera sortering möjligheter. Alltid bra och se hur andra kunder upplevt produkten som har betygsätts, samtidigt som man kan sortera efter en specifik budget. Inte alltid de dyraste är bäst, och definitivt inte “most bang for the buck!”.
Produktfiltrering – Underlättar något enormt nu när jakten på en uppgradering startat och en ny samt första gamingburk ska inhandlas till grabben som snart fyller 10 år.
Leverans till postombud på lördagar, så klart. Efter stressad jobbvecka vill man hämta ut prylen man klickade i köp på, sent fredag kväll.
Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning (!)
Förbaskat bra! Alla har inte möjlighet att klämma och känna på varorna i butik och nu ger ni fler möjligheten till det perfekta köpet.
Snyggt jobbat!
Garanterat digital följesedel.
Allt vi gör för att gå mot digitala kvitton är en vinst för miljön.. Att det redan registeras är toppen, för då riskerar man inte tappa ett kvitto och när någonting går sönder är det kört.
Älska att gå mot det digitala samhället!
Produktfiltrering gör det så lätt nu att hitta vad man letar efter på sidan!
Nya betalsätt – Fler kryptovalutor
Perfekt! Skynda fynda innan valutan har gått ner och man förlorat alla pengar man investerat.
Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning (!)
För att man inte alltid håller med recensenter om hur bra en produkt verkligen är, även fast de ofta ger en god fingervisning. Är fläkten verkligen så tyst att den kan va igång i sovrummet på natten, sitter hörlurarna bekvämt på mitt huvud och låter dem precis så bra som jag hoppats. Exemplen är många, handlar man prylar för tusentals kronor måste man testa dem i hemmamiljö för att vara på säkra sidan.
Öppet köp i 60 dagar – även på öppnad förpackning (!)
Speciellt då jag ett par gånger inte kommit till skott gällande om det är en bra satsning eller inte och har missat 30 dagars med 1 dag eller 3… Väldigt frustrerande..
Att få leverans till postombud även på lördagar är väldigt bra
60 dagars öppet köp även för bruten förpackning. Ibland finns ju det där lilla tvivlet kvar om det verkligen är rätt produkt du precis tryckt hem, detta trots timtals med lästa recensioner. Väljer man nu webhallen så är det här inget problem längre. Klicka hem, kläm och känn och ta ett beslut i lugn och ro!
Produktfiltrering
Något som webbbutiken har saknat länge är bra produktfiltrering.
Att lättare kunna hitta det man söker vid så här stort utbud är A & O för att genomför att köp.
Utav nyheterna är min favorit möjligheten att sortera och söka produkter via filter en mycket efterlängtad funktion. Tidigare filtermöjligheter och uppbyggnad av webbhallens hemsida var inte den mest optimala. Det gör att man mycket mer effektivt och lätt kan hitta det man är på jakt efter?
Helt klart 60 dagars öppet köp även på öppnade paket.
Enda skälet till att man ibland köper lite dyrare produkter från andra butiker är att man kan kontrollera varan och testa att den håller måttet.
Man vågar helt enkelt inte chansa, nu har jag haft turen att bo nära Webhallen och vid eventuella problem har vi alltid löst problemen men det har varit värre för folk ute i landet, nu är det problemet bortblåst.
Efter att ha tänkt igenom detta sedan igår så finns det egentligen bara ett svar för mig: Digital följesedel
Samtliga listade funktioner är riktigt bra, kundvänligt men bara ett som är både kundvänligt och miljövänligt. Vet inte hur många träd i from av följesedel i pappersformat jag har fått under åren, dags för förändring?
Bättre filtrering! Det är den bit Webhallen varit svagast på tidigare och gör det nu lättare att hitta rätt produkt.
Sorteringsmöjligheterna hjälper också i samma anda, men inte lika genomgripande.
Övriga features verkar trevliga men är i sammanhanget bara grädde på moset.
Fler sätt att betala på är ett självklart samt mycket bra beslut. Dels kommer detta gynna handlaren då man som handlare gärna ser att man exempelvis kan använda Swish då man som kund ofta vill använda ett lätt och smidigt sätt att betala på. Detta kan också komma att locka ännu fler kunder vilket gynnar Webhallen då dessa mycket bra funktioner kommer locka fler kunder som vill handla på sitt egna sätt. Detta leder då till att Webhallen förblir minst lika bra som förut, men möjligtvis bättre på grund utav ett bredare utbud av betalningssätt!
Leverans till postombud på Lördagar. Blir alltid att man måste vänta över helgen av någon konstig anledning 🙂
Även fast jag både har möjlighet och helst handlar direkt i butik så blir det ibland att man väljer att få det skickat till sig så tycker jag att leverans på lördagar slår det mesta. Känns verkligen som att man alltid är ute för sent.
Öppet köp i 60 dagar fast man öppnat förpackningen låter najs.
Redan som medlam sedan begynnelsen, kan 60 dagars öppetköp och fri frakt bara var’ grädden på toppen av lyckan!!
Produktfiltrering, det blir klart enklare att hitta specifika saker man är ute efter med denna funktion. Något som jag har eftersökt länge, man tackar.
Leverans till postombud på lördagar, vore riktigt fint att kunna beställa på fredagen och sedan ha nästa helg på sig att sätta tänderna i den nya fina produkten man köpte 🙂
Leverans till postombud på lördagar.
Hur många gånger har man inte beställt något man verkligen ville använda under helgen bara för att bli tvungen att vänta på leverans på måndagen? Detta är en feature som jag skulle uppskatta från alla företag. 🙂
Medlemsfunktion – Ytterligare rabatter och poäng för recensioner hade varit något jag tror var uppskattat bland många helt klart.
Leverans till postombud på lördagar.
Perfekt nu när man kommit hem från jobbet på fredagen och när man sedan hunnit ta ett par kalla så kan man ju skicka iväg kundkorgen man brukar slänga ihop utan att sen hinna ångra sig under helgen, spontanköp får man ju aldrig skicka tillbaka 🙂
Det blir postombud på lördagar.
Antingen är man sent på det eller så hjälper posten till med att leverera grejerna efter den helg som man tänkt bygga o mixtra så att ha en extra dag känns som en skänk från ovan.
Frågor och svar direkt på sajten. Blir mer som ett community då avståndet mellan företaget och dess kunder och besökare blir närmare. Kundtjänsten är ju begränsad i vilken information som går att ta fram medans kunder kan ju dela med sig av erfarenheter om man äger produkten själv. Till exempel så är batteritiden på Logitech G933 upp till 12 timmar enligt specifikation. Där kan jag som kund inflika att jag har haft mina G933 sedan hösten 2016 och har fortfarande en batteritid på +10 timmar trots dagligt användande. Även mer tilltalande och effektivt att ställa en fråga direkt på produkten… Läs hela »
Hej IMPANI
Vill du kontakta mig på sap(snabela)coore.se ?
Skicka även med en skärmdump som styrkan att du är ägare av detta konto. (=
Ha det fint!
Andreas Paulsson
När presenteras vinnarna?