APB igen|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
APB igen
BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
sp_UserOfflineSmall Offline
856152
March 10, 2005 - 6:55 am
sp_Permalink sp_Print

ehmmm 😼

Cezar
Member
Medlem
Forum Posts: 2708
856163
March 10, 2005 - 8:10 am
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: http://www.datainspektionen.se.....omal.shtml

Ska ni klaga sÄ gör det via deras egna mall istÀllet för att helt ignorera denna. Tror inte era emails gör nÄgon konkret nytta förutom att hamna i spam boxen.

Är förresten inte APB redan under utredning?
FÄr ni nÄgot svar?

edit:stavfel

Nej dÄ. Dem ignoreras inte. PÄ SVT sÄ sa dem att det hade kommit in över 4000st anmÀlningar och dem Àr under granskning. Jens of sweden och bredband2 har ocksÄ anmÀlt APB.

StÄlLÄngen
Nu vet jag hur man gör inlÀgg!
Medlem
Forum Posts: 42
856181
March 10, 2005 - 9:29 am
sp_Permalink sp_Print

Är det inte sĂ„ att datainspektionen Ă€r en statlig instution och mĂ„ste lĂ€sa alla mail de fĂ„r? eller gĂ€ller det bara för folkvalda?

Men hoppas nu att APB kommer att Ă„ka dit som bara den!

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
856210
March 10, 2005 - 10:59 am
sp_Permalink sp_Print

I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
856215
March 10, 2005 - 11:23 am
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..

Klart han gör. Han sÀger ju att dom inte sparar nÄgra ip nummer. Men sammtidigt sÄ sÀger han att först varnar dom sedan anmÀler. Hur fan ska dom kunna veta vem som dom redan har varnat om dom inte sparar ip nummrena?

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
856220
March 10, 2005 - 11:38 am
sp_Permalink sp_Print

skinner wrote: [quote=Snorch]I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..

Klart han gör. Han sÀger ju att dom inte sparar nÄgra ip nummer. Men sammtidigt sÄ sÀger han att först varnar dom sedan anmÀler. Hur fan ska dom kunna veta vem som dom redan har varnat om dom inte sparar ip nummrena?

Nick pĂ„ IRC 🙂
Ingen som vet om de gripna blir Ättalade, blir det rÀttegÄng, nÄgon dom?
Kan inte nÄgon ta upp som hobby och Äterkomma till oss!

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
856222
March 10, 2005 - 11:40 am
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: [quote=skinner][quote=Snorch]I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..

Nick pĂ„ IRC 🙂
Ingen som vet om de gripna blir Ättalade, blir det rÀttegÄng, nÄgon dom?
Kan inte nÄgon ta upp som hobby och Äterkomma till oss!

NÄgra fall har lÀmnats till Äklagare men iget har varigt uppe i dommstol Àn. Blir det nÄgon överklagan till HovrÀtten hÀr i UmeÄ sÄ tÀnker dÄ jag slÀpa mig till rÀttegÄngen.

Kallar mig "Skinner_Umea" pÄ mIRC

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 67
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL