January 20, 2002

hawkie wrote: http://www.datainspektionen.se.....omal.shtml
Ska ni klaga sÄ gör det via deras egna mall istÀllet för att helt ignorera denna. Tror inte era emails gör nÄgon konkret nytta förutom att hamna i spam boxen.
Ăr förresten inte APB redan under utredning?
FÄr ni nÄgot svar?edit:stavfel
Nej dÄ. Dem ignoreras inte. PÄ SVT sÄ sa dem att det hade kommit in över 4000st anmÀlningar och dem Àr under granskning. Jens of sweden och bredband2 har ocksÄ anmÀlt APB.
October 11, 2004

March 14, 2001

I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..
March 14, 2004

Snorch wrote: I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..
Klart han gör. Han sÀger ju att dom inte sparar nÄgra ip nummer. Men sammtidigt sÄ sÀger han att först varnar dom sedan anmÀler. Hur fan ska dom kunna veta vem som dom redan har varnat om dom inte sparar ip nummrena?

September 5, 2001

skinner wrote: [quote=Snorch]I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..
Klart han gör. Han sÀger ju att dom inte sparar nÄgra ip nummer. Men sammtidigt sÄ sÀger han att först varnar dom sedan anmÀler. Hur fan ska dom kunna veta vem som dom redan har varnat om dom inte sparar ip nummrena?
Nick pĂ„ IRC đ
Ingen som vet om de gripna blir Ättalade, blir det rÀttegÄng, nÄgon dom?
Kan inte nÄgon ta upp som hobby och Äterkomma till oss!
March 14, 2004

hawkie wrote: [quote=skinner][quote=Snorch]I den dÀr debatten som gick pÄ tv4 nyhetsmorgon igÄr morse eller dagen före sÄ sa ju han frÄn bredband2 att han har fÄtt ip-nummer frÄn Herr Pontén till folk som har delat ut olagliga saker, men Herr Pontén sitter ju sjÀlva och sÀger att de inte spar nÄgra ip-nummer och att de inte kan knytas till nÄgra personer.. för övrigt tror jag han ljuger som bara den..
Nick pĂ„ IRC đ
Ingen som vet om de gripna blir Ättalade, blir det rÀttegÄng, nÄgon dom?
Kan inte nÄgon ta upp som hobby och Äterkomma till oss!
NÄgra fall har lÀmnats till Äklagare men iget har varigt uppe i dommstol Àn. Blir det nÄgon överklagan till HovrÀtten hÀr i UmeÄ sÄ tÀnker dÄ jag slÀpa mig till rÀttegÄngen.
Kallar mig "Skinner_Umea" pÄ mIRC
1 Guest(s)