October 14, 2002

hum många som inte gillade cs här inne verkade det som
inget fel med det. Därimot har det fått mycket smuttskastning på grund av många yngre spelare som wajnar och fuskar. Själv är jag en "veteran" inom CS och har svårt att förstå varför folk ska klaga, är som vilket annat spel som helst.

April 20, 2002

De klagar på oss CS-spelare för att de inte har intelligens nog att förstå tjusningen med spelet och att det är "inne" att hata CS.
Sen att ryktet är aningen förstört av småbarn är ju inget att göra åt. De har ju själva börjat spela för att det är ett roligt spel, så är det bland alla andra populära spel.
Märkt att mognaden bland Q3-spelare inte är särskilt hög fastän medelåldern är högre...:D
En fundering, vilket är egentligen töntigast?
Sitta instängd i ett rum och klocka datorn för att sen skryta om det i ett forum eller att åka ut på LAN och spela spel? Fundera på det ni också....:P
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 20, 2003

Tintin wrote: De klagar på oss CS-spelare för att de inte har intelligens nog att förstå tjusningen med spelet och att det är "inne" att hata CS.
Sen att ryktet är aningen förstört av småbarn är ju inget att göra åt. De har ju själva börjat spela för att det är ett roligt spel, så är det bland alla andra populära spel.
Märkt att mognaden bland Q3-spelare inte är särskilt hög fastän medelåldern är högre...:D
Sitta instängd i ett rum och klocka datorn för att sen skryta om det i ett forum eller att åka ut på LAN och spela spel? Fundera på det ni också....:P
Du verkar ju uppfylla båda villkoren, gör det dig till en übernörd?

April 20, 2002

Ja enligt dem som tycker att cs & överklockning är töntigt så är jag nog det.
Frågan är bara vilket som är mest töntigt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
May 19, 2003

Tintin wrote: De klagar på oss CS-spelare för att de inte har intelligens nog att förstå tjusningen med spelet och att det är "inne" att hata CS.
Jo, ryktet är förstört av små fjortisar. Tur att man spelare Eve Online där medelåldern är på ca 20-30 ;). Riktigt härligt att prata med mogna/vuxna männsikor.
PS. Har spelat eve med en som var 50 år gammal och hans son spelade med

April 20, 2002

keffing wrote: hmm jag har en kniv i handen när jag går till skolan, men jag spelar inte cs... gör det mig till cs-nörd???
Jepp, du är cs-nörd i så fall...:D
Själv försöker jag alltid strafejumpa för att komma snabbare fram till kassan på ICA.
Det enda som saknas för att CS ska vara totalt perfekt är Railgun.
Förstår inte varför det inte är med.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)