December 22, 2000
On 2001-08-03 01:16, interfact wrote:
Om ni ska få mig att hänga här mer så måste ni fixxa mer DRAAG,,,,Typ de senaste 20 minuterna så har de vart 2 inlägg lr nått..
på samma tid på swec har de la vart 20 iaf..Kom igen nu!!
Mer aktivt folk så man har några att tjöta med!!!!
20 inlägg?? Myyycket svårt att tro att där skriv ett inlägg i minuten. Och om dem nu skriver mer än här, så spelar de oss absolut ingen roll. För dem kanske kanske skriver ett par inlägg bullshit, och resten är vettigt. OFTAST, jag säger inte alltid, men oftast väntar vi då hellre här med att skriva till vi kommer med något riktigt vettigt att skriva.
February 11, 2001
January 11, 2001
On 2001-08-03 03:23, [Iceboy] wrote:
On 2001-08-03 01:16, interfact wrote:
Om ni ska få mig att hänga här mer så måste ni fixxa mer DRAAG,,,,Typ de senaste 20 minuterna så har de vart 2 inlägg lr nått..
på samma tid på swec har de la vart 20 iaf..Kom igen nu!!
Mer aktivt folk så man har några att tjöta med!!!!20 inlägg?? Myyycket svårt att tro att där skriv ett inlägg i minuten. Och om dem nu skriver mer än här, så spelar de oss absolut ingen roll. För dem kanske kanske skriver ett par inlägg bullshit, och resten är vettigt. OFTAST, jag säger inte alltid, men oftast väntar vi då hellre här med att skriva till vi kommer med något riktigt vettigt att skriva.
Hela meningen är juh att man skriver typ ett inlägg vart 20:e minut i något av de andra forumen, och då e man helt seriös..
Däremot kan man skriva ett var 4:e i allmänt prat, bara för att hålla igång lite skojiga diskussioner....
Typ som kanske mer handlar om nått lite annat. Dock ska det juh ändå handla om nått relevant.
1 Guest(s)