May 1, 2003

Callister wrote: Jaja, får kämpa med matten på gymnasiet som sagt.
Historia och Biologi är för övrigt de roligaste ämnerna, kan plugga i timmar, det finns inget roligare i skolan.
Mm, jag tyckte det var ganska tufft i början, mkt nytt.. men det kommer, sen fattar man inte att man tyckt att det var svårt. Så kändes det för mig iaf
För övrigt tycker jag Matten är det roligaste i skolan =)
Biologi har vi inte haft en, inte historia heller.
July 27, 2002

snyde wrote: Biologi? Du är fanimej sjuk i huvudet
Förresten, vad går du för linje där du får läsa både biologi och historia?
Jag går samhällsvetenskapliga men vi läser iofs inte Biologi men kan ju välja till det. (:
Men det ska jag inte göra, natur har ju mest roliga ämnen annars, förutom Fysik o matte. :cy:
Biologi är fan det roligaste.
Fanns en annan linje jag funderade på innan, en "mix" av samhälle, natur och något IT-baserat program, tyvärr krävdes det jävligt mycket att komma in där, sökte inte ens.
March 21, 2003

Marron wrote: [quote=Callister]Jag förstår grunderna, om man säger så.
Två minus blir plus osv. men det är massa skumma saker som en 9 inom paranteser.Tycker matte är roligt som fan när man kan det, känns som man får kämpa med matten i gymnasiet.
Hoppas man får vettig bok, de två jag hade i nian var värdelösa, kunde sitta där 1 timme men det var bättre med 10 ord från polaren.
Parantesen är typ bara för att skilja -9 ur det andra.. så man ser att det är -9 och inte 9 eller nåt.
Edit: Snyde, du har helt rätt
Paranteser är ju så man ska vet att man ska räkna ut det före alla andra utan att gå via de vanliga reglerna ??
December 15, 2002

Hej på Er.....sist jag kollade fanns en klistrad tråd för sånt här....hmmm ja se på fan...den finns visst kvar åxå.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=83163
*tråd låst*
1 Guest(s)