April 20, 2002

Som någon sa så är det en gammal annons. Om den är ett år som sagts eller äldre vet vi ju inte med säkerhet så det är ju ingte speciellt roligt i vilket fall.
Att de försöker förklara för folk som inte förstår ett skvatt om datorer vad innehållet är tycker jag ser bra ut.
Om man verkligen SKULLE skriva exakt vad komponenterna skulle göra så skulle nog hälften av medelsvensson välja att köpa något annat endast för att de inte förstår vad reklamen säger.
Skulle nu detta vara tre år gammalt är det ju inte en dålig dator.
Dåliga förklaringar och sjukt pris, men för medelsvensson och med ett par år på nacken är det inte nåt fel anser jag.
Priset är ju aningen högt även om den skulle vara ett par år gammal men handlar det om Siba eller On-Off så är det inget konstigt...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 5, 2002

tindy_14 wrote: [quote=Malaco] (bild)
"Vanliga datorer ligger på 500 - 800 MHz. Och det är snabbt!
HAHAHAAHAHA LOL
JA!!! OMG FFS PLZZZZZZ SHIT!! HS OMG!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!
Bara jag som tycker att nivån på forumet sjunker? Nej, nu skall jag inte vara sån. Fjortisarna (14) skall också ha en plats att vara på... (dra inga paralleller, era "hej, jag är mogen och insatt i politik, kan mer fina ord än du"-personer. D:

April 20, 2002

Fackamato wrote: [quote=tindy_14][quote=Malaco] (bild)
HAHAHAAHAHA LOL
Bara jag som tycker att nivån på forumet sjunker? Nej, nu skall jag inte vara sån. Fjortisarna (14) skall också ha en plats att vara på... (dra inga paralleller, era "hej, jag är mogen och insatt i politik, kan mer fina ord än du"-personer. D:
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 23, 2002

HAHAHAAHAHA LOL
[Image Can Not Be Found]
Smileyn gäller för övrigt både till Fackamatos inlägg och annonsen i första inlägget.
July 14, 2003

Så ni menar att Siba inte använder sig av Copywriter eller reklambyrå? Det är ju fel i texten så det bara stänker! Endera har någon på en annonsbyrå bestämt sig för att få sparken eller så försöker Siba spara några tusenlappar på att göra annonsen själv för att sedan betala 100papp för att få med annonsen i reklambladet. Logiskt? Nej...
October 25, 2003

HAHAHAAHAHA LOL
Tack så mycket!
Youve made my day...
1 Guest(s)