January 17, 2002

Nu är jag glad Idag har jag gått längre än jag gjort på 2 år! Det må ha varit 10 meter och med en hållning som får ringaren i nottredam att känna sig som en supermodell, men det var jävligt kul!
Började träna för 1 månad sedan, hade ingen aning om att det skulle ge sånnahär resultat!
*glädjedans*
15-20 steg i rätt riktning iaf
Var bara tvungen att få dela med mig av min glädje!
June 28, 2001

konstigt att jag aldrig har slagit mig illa med tanke på alla genvägar i full fräs jag har tagit med cyckeln.
jag kan förstå glädjen att äntligen kunna gå igen efter 2 års sittandes, måste ha varit en plåga att ständigt klämma pungen mellan dassringen och låret.
btw när tror du att du slipper använda blöja då ?
November 22, 2001

Gueno wrote: [quote=CoLiC]Mjupp, cykeln var grundorsaken till det hela.
Aj nu it!
Cykeln är jävulens påhitt. :cy:
Jag håller med. En sådan där ondskefull pryl orsakade att jag bröt nyckelbenet, slog en flisa ur en tand och fick problem med nacken (som dock verkar som att det ska gå att träna bort).
October 24, 2003

Json_81 wrote: [quote=Gueno][quote=CoLiC]Mjupp, cykeln var grundorsaken till det hela.
Aj nu it!
Cykeln är jävulens påhitt. :cy:
Jag håller med. En sådan där ondskefull pryl orsakade att jag bröt nyckelbenet, slog en flisa ur en tand och fick problem med nacken (som dock verkar som att det ska gå att träna bort).
Och jag bröt armen pga av denna vidundermaskin! Go back in to the shadows where you came from! :cy:
1 Guest(s)