February 1, 2002

Mind wrote: jag tycker att cykel är ett underbart sätt att transportera sig på så länge det inte regnar medans ni sitter och påstår att det är en hemsk uppfinning.
med en cykel kan man lätt förflytta sig 4x snabbare än till fots och det drar inte mkt mer energi.
håller med, cykla kan vara kul tom
July 18, 2003

Mind wrote: jag tycker att cykel är ett underbart sätt att transportera sig på så länge det inte regnar medans ni sitter och påstår att det är en hemsk uppfinning.
med en cykel kan man lätt förflytta sig 4x snabbare än till fots och det drar inte mkt mer energi.
Men det finns ju en sak som heter bil. Den har 4 hjul och på de flesta ett tak! Det går snabbare än vad en vanlig människa cyklar.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
December 5, 2001

*blitz* wrote: [quote=Mind]jag tycker att cykel är ett underbart sätt att transportera sig på så länge det inte regnar medans ni sitter och påstår att det är en hemsk uppfinning.
Men det finns ju en sak som heter bil. Den har 4 hjul och på de flesta ett tak! Det går snabbare än vad en vanlig människa cyklar.
vi snackar förhållandet mellan snabbhet och energi här.
F.ö. tycker jag cykeln är ett utmärkt fordon. Det är nog minst lika farligt att köra bil.
May 1, 2003

Starscream wrote: [quote=Mind]jag tycker att cykel är ett underbart sätt att transportera sig på så länge det inte regnar medans ni sitter och påstår att det är en hemsk uppfinning.
håller med, cykla kan vara kul tom
I agree. Bröt visserligen armen en gång när jag var liten, men det var ju inte cykelns fel
Cykla är jäkligt roligt!
May 19, 2003

Json_81 wrote: [quote=Gueno][quote=CoLiC]Mjupp, cykeln var grundorsaken till det hela.
Aj nu it!
Cykeln är jävulens påhitt. :cy:
Jag håller med. En sådan där ondskefull pryl orsakade att jag bröt nyckelbenet, slog en flisa ur en tand och fick problem med nacken (som dock verkar som att det ska gå att träna bort).
Hehe.. sitter just nu med brutet nyckelben efter cykelolyckan som inträffade för 1 vecka sedan
Så kan det gå.
Mer OT:
Grattis ColiC, hoppas du fortsätter att göra framsteg! 8)
January 17, 2002

För er som inte visste så drattade jag omkull då jag var ute och tokcyklade i skogen, tvärnit och rätt över styret, landade med knäet rätt på en sten och krossade det rätt hårt, typ 3 månader efter det var leden så deformerad att ben tog i ben då jag försökte sträcka ut det, nu är det 60 graders felsträckning på det.
Tack till alla som hejjat på