July 10, 2003

Krqagyzzz wrote: jag har, lägger upp.
hahaha, tack
March 1, 2004

Krqagyzzz wrote: jag har, lägger upp.
Hehe

May 17, 2002

DiDi wrote: Hmmmm... Det var någon som ringde på dörren och vilje sälja en tavla igår...
och du bara ratade försäljaren.. men med tanke på att det är cirka 99.9999836714318242% chans att det var någon från forna Sovjet som ville sälja en egenhändigt gjord tavla och inte någon småtjuv (stortjuv) från Norge så var det nog inte så farligt.
August 20, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi]Hmmmm... Det var någon som ringde på dörren och vilje sälja en tavla igår...
och du bara ratade försäljaren.. men med tanke på att det är cirka 99.9999836714318242% chans att det var någon från forna Sovjet som ville sälja en egenhändigt gjord tavla och inte någon småtjuv (stortjuv) från Norge så var det nog inte så farligt.
Nej jag öppnade aldrig dörren... sprang och gömde mig under täcket istället...
February 17, 2004

DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi]Hmmmm... Det var någon som ringde på dörren och vilje sälja en tavla igår...
Nej jag öppnade aldrig dörren... sprang och gömde mig under täcket istället...
hahaha det är de man ska göra om det står någon skummis utanför med en korg eller massa tavlor och skriker "NICE PRICE FOR YOU MY FRIEND!"
Då är det bara springa för livet