January 28, 2003

skiroy wrote: Det är herr ogre som har storhetsvansinnet här.
Eller så är han bara väldigt skygg med att blotta sin kanske allra största intresse här i livet.Allsång på skansen och Schlagerfestivalen. :bgrin:
Mjo, men det var därför jag startade tråden åt honom.
Vi måste ju få honom att förstå att man inte skall skämmas för den man är :bgrin:
February 12, 2003

Elias667 wrote: EuroVAkontest? Vem faen bryr sig
Inte direkt som om man någonsin hör nått mer från de som vinner (sen abba i alla fall). Undra varför? JO FÖR DE SUGER!
Ja jo Lena PH är ju helt okänd!
Ja just det ja,.....Sertab är det också!
Hmm a just det ja.....Carola har ju slutat sjunga för längesen!
Ska jag fortsätta?
July 13, 2002

x-per wrote: [quote=Elias667]EuroVAkontest? Vem faen bryr sig
Inte direkt som om man någonsin hör nått mer från de som vinner (sen abba i alla fall). Undra varför? JO FÖR DE SUGER!
Ja jo Lena PH är ju helt okänd!
Ja just det ja,.....Sertab är det också!
Hmm a just det ja.....Carola har ju slutat sjunga för längesen!
Ska jag fortsätta?
Vilka? Seriöst, tror aldrig jag hört nått av dem spelas någon annanstans än p2. Carola är avdankad, lena ph vet jag knappt vem det är och Sertab har jag aldrig hört talas om.
January 28, 2003

skiroy wrote: Inte ens en klen dementi orkar inte Rutger med.
Men det är klart...han är fullt upptagen med att "schlagernörda" för tillfället.
Ja, jag har då inte fått kontakt med honom sedan det började. Han skickade ett snabbt "BBL!!!!" och sedan dess har det varit knäpptyst från hans håll
September 12, 2001

miloheke wrote: Tycket att det blivit ganska OK på senare år faktiskt!
Tycker dock att det ska bli ganska så pinsam att se Lena PH gnida sig mot mickestället när hela Europa ser på..
Ganska intressant att du säger så.
När hon vann så tyckte många att hon var "het" värre.
January 28, 2003

MrWeizel wrote: [quote=skiroy]Inte ens en klen dementi orkar inte Rutger med.
Men det är klart...han är fullt upptagen med att "schlagernörda" för tillfället.
Ja, jag har då inte fått kontakt med honom sedan det började. Han skickade ett snabbt "BBL!!!!" och sedan dess har det varit knäpptyst från hans håll
NU fick jag kontakt med honom igen, han skyller på att han rensar bland gamla papper bara för att det inte skall läcka ut vad han egentligen gör
Sa att det var en jäkla tur han införskaffade en kateter innan idag, så han slipper gå ur synhåll för TVn en enda minut :bgrin:
2 Guest(s)