January 15, 2004

Mellodifestivalen har ju flippat ut helt och hållet, nu är det dom som har flest grannländer som vinner!!
Sverig får 12:or av Danmark Finland, Irland och Norge. Ex-Jugoslaverna röstade på varandra.
Som vanligt hamnade Cyperns 12:a på Grekland och Tyskland gav sin till Turkiet osv. osv.
haha den manliga hosten ser ju ut som spock!
Jag noterade också det, det är bara ett par spetsiga öron som fattas.
January 28, 2003

Krqagyzzz wrote: btw, testade att ringa och rösta på Lena, gick inget bra. De sa bara att jag inte fick rösta samt att de drog 5.70:- från mit kort...
Det är ju bara att ta reda på vad den norska omröstningen har för nummer till svenska bidraget, och sedan ringa det numret
January 28, 2003

ren wrote: Mellodifestivalen har ju flippat ut helt och hållet, nu är det dom som har flest grannländer som vinner!!
Sverig får 12:or av Danmark Finland, Irland och Norge. Ex-Jugoslaverna röstade på varandra.
Som vanligt hamnade Cyperns 12:a på Grekland och Tyskland gav sin till Turkiet osv. osv.
Och Vitryssland gav sin till Ryssland, Portugal sin till Spanien, Grekland sin till Cypern, Makedonien sin till Albanien.. Det är ungefär som under Sovjettiden på OS när gymnastikdomarna från Sovjetstaterna bestämde vem som skulle vinna redan innan
ren wrote: Jag noterade också det, det är bara ett par spetsiga öron som fattas.
Och dem stod den kvinnliga programledaren för :bgrin:

May 17, 2002

MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]btw, testade att ringa och rösta på Lena, gick inget bra. De sa bara att jag inte fick rösta samt att de drog 5.70:- från mit kort...
Det är ju bara att ta reda på vad den norska omröstningen har för nummer till svenska bidraget, och sedan ringa det numret
nej det gick inte, man var tvungen att ha ett norskt abonenmang. det gick inte heller att gå över till det norska mobilnätet med mobilen och ringa den vägen...

May 17, 2002

Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]nej det gick inte, man var tvungen att ha ett norskt abonenmang. det gick inte heller att gå över till det norska mobilnätet med mobilen och ringa den vägen...
Du kan inte haft mycket för dig i lördags med andra ord.
vad tror du, jag kollade ju på schlargerfinalen juh!
November 5, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]nej det gick inte, man var tvungen att ha ett norskt abonenmang. det gick inte heller att gå över till det norska mobilnätet med mobilen och ringa den vägen...
Kan inte ha varit särskilt intressant eftersom du satt och provade hur man kunde mygla med röstningen.
February 4, 2003

Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]nej det gick inte, man var tvungen att ha ett norskt abonenmang. det gick inte heller att gå över till det norska mobilnätet med mobilen och ringa den vägen...
Kan inte ha varit särskilt intressant eftersom du satt och provade hur man kunde mygla med röstningen.
Applåder till Mr Grown Up!
Så du tror inte Norrmännen i Sverige bidrog till att Norge fick 3 poäng av Sverige? Sverige var för övrigt ända land att ge poäng till Norge. Lite delaktighet tror jag att det var
Att kalla det för mygel att försöka ringa till Norges telefonröstning i Shlagersammanhang som detta är ju bissart. Har du ens kollat på hur mycket mygel som försekommer?

May 17, 2002

smurfen87 wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]nej det gick inte, man var tvungen att ha ett norskt abonenmang. det gick inte heller att gå över till det norska mobilnätet med mobilen och ringa den vägen...
Applåder till Mr Grown Up!
Så du tror inte Norrmännen i Sverige bidrog till att Norge fick 3 poäng av Sverige? Sverige var för övrigt ända land att ge poäng till Norge. Lite delaktighet tror jag att det var
Att kalla det för mygel att försöka ringa till Norges telefonröstning i Shlagersammanhang som detta är ju bissart. Har du ens kollat på hur mycket mygel som försekommer?
det kallas kompisröstning, alla länder gör det. btw, var det åt Arny eller mig du applåderade åt? hur det än ligger till så skulle jag nog sluta nu.
2 Guest(s)