February 12, 2002

LorD_Kvadd wrote: Hrm kråkan...Det hade nog gått bra på dig...Ansök genast!
Vill inte du vara snälla å skika in en anökan å mina vägnar också så är det nog större chans att jag får vara med..
Skriv nått i stil med. " Han är så jäkla ful så omgivningen mår illa av att se på han,, snälla senska extream makeover,, fixa honom,, om inte för hans egen skull så åtminståne för allmänhetens bästa."

February 3, 2003

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm kråkan...Det hade nog gått bra på dig...Ansök genast!
Vill inte du vara snälla å skika in en anökan å mina vägnar också så är det nog större chans att jag får vara med..
Skriv nått i stil med. " Han är så jäkla ful så omgivningen mår illa av att se på han,, snälla senska extream makeover,, fixa honom,, om inte för hans egen skull så åtminståne för allmänhetens bästa."
Lätt för dig Kråkan... Kan nog fixa en namninsamling med...Ska skriva att du vill bli mer feminin???Eller går det??
Inlägg nr 700

February 12, 2002

LorD_Kvadd wrote:
Lätt för dig Kråkan... Kan nog fixa en namninsamling med...Ska skriva att du vill bli mer feminin???Eller går det??
Skulle vara tacksamm,, seriöst!
Vet inte,, komme på en hämsk sak igår,, bögar finner mig attraktiv,, stöter ofta på mig,, folk säger att jag är söt inte snygg,, men det visste ni redan för jag har redan klagat..
Men åsså komme jag på "nyckeln" igår ,, de flesta tjejer jag *Ehm* med har varit bisexuella.. :cy:
Kan det här om man aderar ihop det betyda att jag är lite väl mycket feminin?
Jag är stor å grov,, (på mer än ett sätt )men kanske ändå har några feminina drag där som ligger å spökar..
8)
:arg: :eye:

December 31, 2001

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd] Lätt för dig Kråkan... Kan nog fixa en namninsamling med...Ska skriva att du vill bli mer feminin???Eller går det??
Skulle vara tacksamm,, seriöst!
Vet inte,, komme på en hämsk sak igår,, bögar finner mig attraktiv,, stöter ofta på mig,, folk säger att jag är söt inte snygg,, men det visste ni redan för jag har redan klagat..
Men åsså komme jag på "nyckeln" igår ,, de flesta tjejer jag *Ehm* med har varit bisexuella.. :cy:
Kan det här om man aderar ihop det betyda att jag är lite väl mycket feminin?
Jag är stor å grov,, (på mer än ett sätt )men kanske ändå har några feminina drag där som ligger å spökar..
8)
:arg: :eye:
Är det därför du gjort en bög lista här på NH för att hålla reda på vilka du ska hålla dig undan eller ? *tar fram vasselin*

December 31, 2001

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Death On Wings] Är det därför du gjort en bög lista här på NH för att hålla reda på vilka du ska hålla dig undan eller ? *tar fram vasselin*
Exakt... Se du är inte så korkad som man kan tro å ditt nick..
Tror döden är smartare än ett kråkskrälle
1 Guest(s)