June 20, 2002

BarateaU wrote: När vi var i idre i vintras så hyrde vi stuga med 6 bäddar men sov typ 12 pers i den.
Men jag tror inte de blir så glada om man sover mer änn "anpassat" i ett hotell rum.
stugor och hotellrum är lite olika.
Stugan kommer betalar du lika mycket oavsett om ni/du är en 1 pers eller 32.
På hotell kan man få betala olika för samma rum beroende på hur många som sover i rummet.
Har ju iofs att göra med frukost och sådant också.
March 1, 2004

.doedels wrote: Jag skulle då aldrig bo sju pers i ett fyra pers. rum!
Bättre betala!
Orka bo trångt för att spara in på några sketna hundringar ....EDIT: festisMER a.k.a. Glenn
Jag undrar vad som är värst, att inte kunna lukta eller att stava som en 5 årig nekrofil
Tycker faktiskt som .doedels.. Tror inte att man tjänar så mycket på det.
Jag tryckte på fel knapp bara. (Du vet dom sitter ganska nära varandra :))
March 1, 2004

.doedels wrote: jasså du! det brukar låta så. över msn nyss sa du att du itne visste hur det stavades och frågade mig om den rätta stavningen (efter du skrivit fel)
Och NEJ dom sitter inte nära varandra, en knapp emellan är inget att skylla ifrån sig på
Shyyyy... Vad har det med hotell regler att göra?

May 17, 2002

Visst det går nog men kanske inte är särskillt bekvämt. Dessutom så tycker nog receptionisten att det är lite konstikgt att det kommer 7 pers med packning och hämtar ut nyckeln till ett 4 pers rum.
Men som sagt, sköter ni det smidigt så är det nog lugnt och håller ni er på ett större hotell så är det nog ingen som märker något.