March 19, 2003

Du kan drunkna och då stannar pumpen i kropen och då ligger man risigt till.
Efter några minuter så tar hjärnan alvarlig skada?
Sen kan man göra som de gör på baywatch och köra hjärt o lung räddning eller med el chockaren för att få igång pumpen igen.
Om man har otur så har hjärnan tagit så pass mycket skada att man ligger i koma efter man vaknar till liv..
-
Men jag fattade endå inte vad du menar med att du dog och din kompis räddade dig.
July 27, 2002

Redfaction wrote: Mitt hjärta stannade igår när jag dansade på en fest..:( var golvplaserad en bra stund....känns konstigt
Och du gick på E eller tjack? Antar jag..
Ursäkta om jag frågar, men det är ganska vanligt att folk går på rave/dance partyn och dansar timmar i sträck, med diverse knark, vanligast Amfetamin och Ecstasy. Båda kan få hjärtat att plötsligt sluta slå iaf, om nu så var läget för dig vet jag inte.
October 25, 2003

Callister wrote: [quote=Redfaction]Mitt hjärta stannade igår när jag dansade på en fest..:( var golvplaserad en bra stund....känns konstigt
Och du gick på E eller tjack? Antar jag..
Ursäkta om jag frågar, men det är ganska vanligt att folk går på rave/dance partyn och dansar timmar i sträck, med diverse knark, vanligtast Amfetamin och Ecstasy. Båda kan få hjärtat att plötsligt sluta slå iaf, om nu så var läget för dig vet jag inte.
nåt var det nog iaf...
February 21, 2003

om det var ett uns sanning i detta skulle du lika på sjukan nu...
suck
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
July 27, 2002

Json_81 wrote: [quote=Callister] Båda kan få hjärtat att plötsligt sluta slå iaf, om nu så var läget för dig vet jag inte.
Det är inte drogerna som gör att hjärtat slutar slå utan utmattningen av kroppen. Hjärtat orkar helt enkelt inte påfrestas mer.
I grunden är det ju drogerna, men visst, kunde formulerat mig så istället.
1 Guest(s)