July 13, 2002

Styrketränar ca 4-5ggr i veckan (gått ned från 6ggr), kör kondition typ 1 ggn i veckan (cyklar, springer, bollsport). Ska köra lite mera kondition nu inför sommaren dock så man orkar lira fossball på stranden
Äter väl rätt så nyttigt. Inte överdrivet mycket godis (kanske 1hg i veckan), inge chips och om jag är hungrig mellan de stora målet blir det en banan eller två (äter ca 4-5 bananer om dagen :D). Läsk blir det de få gånger man äter ute, kanske 1ggn i veckan; annars är mjölk den huvudsakliga drycken. Dricker en proteindryck om dagen också (självblandad från pulver), har oftast L-glutamin i den dessutom... körde kreatin förut men det tog slut och ides inte skaffa mer. Ska prova lite Omega-3 (Innehåller fiskolja med hög halt av Omega-3
syror (EPA och DHA) samt naturligt E-vitamin) nu för jag fick det gratis då jag köpte protein, ska vara bra för hjärtat och konditionen; men oftast äts det för dess fettförbrännande effekt vilket jag dock inte har nått behov av :/... men det är ju gratis
Nu ska jag iväg och simma!

October 16, 2003

Jag har inte tränat nån sport i hela mitt liv.. om man inte räknar med en vecka handboll
sen äter jag ganska ofta på McDonalds och pizza...
Ett par gånger i veckan blir det...
Tränar gör jag ändast på fredagar och då i skolan.. på Idrotten...
undra hur det blir nu i 3:an när den försvinner?
Så man kan nog säga att jag är jävligt ohälsosam... 8)
jag har redan haft ryggskott... och då talar jag asså om den västa smärtan jag har varit med om :cy:
October 1, 2003

Tränar brottning ungefär 3-4 dar i veckan, händer att det blir mer pass ibland också.. Springer 2ggr per vecka... Sen äter jag väl inte så hälsosamt, äter godis och dricker rikligt med dricka *även om jag försöker sluta*
Någon som har ett tips för att sluta med godis och dricka ?? har nästan ingen självdisciplin bara
Jag är faktiskt granne med Plupp..
January 23, 2002

Jag är fruktansvärt hälsosam.
Tränar högerarmen och fingrarna flera timmar om dagen.
Nä, allvarligt talat har det varit lite dåligt under hösten, vintern och hittils på våren men tänkte ändra på det nu när vädret kommer och göra som jag gjort förrut, cykla.
Tänker satsa på minst 18 mil ren motionscykling i veckan, troligen blir det mer.
Inga jättesträckor alltså men det duger.
När det gäller mat så försöker jag äta en hälsosam och blandad kost men visst syndar man ibland.
January 20, 2003

Alltså, jag har en jävla ämnesomsättning, ärvd av morsan, vilket gör att jag kan äta hur mycket skit som helst och blir fan aldrig fet.
Jag äter lunch på Sibylla, BK, Donkan och Vasa Pizzeria VARJE dag fem dagar i veckan; som skollunch. Jag skämtar inte... Har ändå inte gått upp ngt på de två år jag gått i gymnasiet. Har funderat på att böra gymma men är fan för lat

October 16, 2003

pompougnac wrote: Alltså, jag har en j**la ämnesomsättning, ärvd av morsan, vilket gör att jag kan äta hur mycket skit som helst och blir fan aldrig fet.
Jag äter lunch på Sibylla, BK, Donkan och Vasa Pizzeria VARJE dag fem dagar i veckan; som skollunch. Jag skämtar inte... Har ändå inte gått upp ngt på de två år jag gått i gymnasiet. Har funderat på att böra gymma men är fan för lat
haha det är precis som jag
February 1, 2004

SPORT:
Jag har spelat/utövat:
Friidrott i 3 år.
Ishockey i 13 år.
Fotboll i 2 år.
---
Summa: 18 år. Hum...Jag är 17 år men har utövat sporter i 18 år ;). Jag är väl FÖR aktiv.
Annat som är mer som hobby & intresse är Downhill/Freeriding...*cykling på ett jävligt konstigt sätt --> se New world Disorder ;););)*
Här har vi en bild på en sådan cykel som SKA köpas efter sommaren (hoppas jag):
[Image Can Not Be Found]
Pris: EUROPE €2099.00 --> 18 825,09 SEK --> 20 000 kr i affären.
'MAT':
Äter knappast någon fukost och äter jag så äter jag inte färdigt den.
I skolan äter man i bamba om det inte ser/smakar/luktar för jävligt, då går man till en pizzeria eller McDonald´s.
Det kostar pengar men wtf, det är det värt. Man vill ju inte äta skit som staten betalar för att ge oss ungdomar.
Sedan så äter man godis, chips, popcorn, kakor, puddingar -- dricker söta drickor (cola), öl (väldigt sällan), vatten, mjölk, skit..skit..skit.
Hemma orkar jag fan inte göra någon mat, även om man e svinhungrig så skiter jag i det . Väntar tills morsan kommer hem ;), sedan så går det så 24/7 - 365 days / year ;).
Jag kan ju vänta mig magsår m.m. senare i livet.
GJ!

April 23, 2003

hehe, "gillade" sport och andra aktiviteter där man rörde på sig när jag var mycket liten.. typ 5-7 år
Usch för sånt nu.. jag orkar bara inte bry mig om det Godis och jolt etc äter/dricker jag väldigt ofta. Cykeln är paj och känner inte för att betala lagning.. Om jag ens är på idrotten i skolan så har jag minsta lilla aktivitet, fast inte om det är orientering som gäller
Börjar få lite ont i ryggen... och?!
Fast jag proppar iaf inte i mig massor med mat.
August 11, 2002

hm, jao maten så blire den som serveras i skolan eller hemma, men helt onyttig är den ju inte.
Just nu tränar jag inte ett skit, lite skadad så blir några veckors uppehåll. Men i normala fall skulle det nu på sommarhalvåret 3-4 träningar och 1-2 matcher i veckan. Fotboll då. Men som sagt är skadad suttit stilla i ca 2 veckor och har drygt 1-2 veckor kvar innan jag kaan börja köra igång.
2 Guest(s)