January 21, 2004

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=pompougnac]För alla brudar faller inom ramen, bara att dra alla över en kam...
Som jag skriver lite här å var så finns det undantag,, men om man bara följer grunderna så funkar de flesta tjejer faktiskt skrämande lika i grund å botten..
HAHA! och det vet du eller 8)
February 23, 2004

Om ni nu fattat något av min totala avsaknad av ( fick VG i sve b) meningsbyggnad å stavningsförmåga så har ni nu de lite mer än de grundläggande kunskaperna man bör ha för att kunna locka de där söta små späda,, ibland inte så späda eller oskyldiga varleserna..
Skamligt att din Svenska lärare gav dig VG i Svenska B. Du kanske drog ett av dina finurliga knep i texten och fick henne på rygg?
Hursomhelst att fixa brudar är tamejfan inte raketforskning som du verkar få det att framstå som. Bjud en tjej på en drink och du har halva inne. Så brukar det va för mig iaf.
Sen vet jag inte hur det går till på Lunar för jag tänker inte sänka mig så lågt att jag raggar på småtjejer där samtidigt som jag kan tänka mig att det tar mycket längre tid att komma in i brallan på de tjejerna. Långa tråkiga chattkonversationer och telefonsamtal innan man träffas säkerligen.. *suck*
February 16, 2004

pcw wrote: Hursomhelst att fixa brudar är tamejfan inte raketforskning som du verkar få det att framstå som. Bjud en tjej på en drink och du har halva inne. Så brukar det va för mig iaf.
Halva inne av en drink men då är de väl fulla från för och kanske inte alla vill ha ett one night stand.
December 15, 2003

Eh, om jag får berätta om mina erfarenheter (Jag är 33 år och har ett barn och bott med fem olika kvinnor i mina dagar, numera är jag ungkarl-dock träffar jag en tjej som till min lycka också vill bo själv så man kanske skulle kunna kalla mig sär-bo)
Är man intresserad av en tjej så får man inte vara mjäkig och typ hjälpa till hela tiden bara för att vara med henne för då placeras man i "kompis-facket" Det enda man kanske får då uppleva är att få se henne halvnäck ut från duschrummet innan ni ska ut.
Spontanitet funkar bäst! "Hej, jag har sett dig ett par gånger nu och måste bara fråga om du skulle kunna tänka dig att fika med mig imorgon?" Ställ då in fikan nästa dag och bjud sedan hem henne istället, skyll på att du "måste vara hemma" tex nåt paket el skit som ska komma. Går hon med det då så har du halva inne!
En tjej träffade jag på puben och hon hade en schysst urringning (DD-kupa) och jag var full som en örn och minns inte riktigt vad jag sade (förmodligen typ "sickna lökar! Hurra! Jag måste " Vilket gjorde att jag fick en blåtira. När jag senare nyktrade till lite så såg jag henne igen och bad så hemskt om ursäkt och förklarade att jag inte riktigt var sån. Vi bodde ihop i tre år sen
En annan brud (den näst senaste) var på väg ut från en affär och sade lite högt till sin lille son som hängde kvar i affären-utan att se sig om- "ta min hand nu!" Vilket jag gjorde. Efter fikatricket bodde vi ihop i ca ett år....
Finns mycket man kan göra men man ska aldrig göra sig till / vara en annan person än vad man är. Och tjejen kan ju vara värsta puckot, träffade en gång en skitsnygg tjej (aerobicsinstruktör med silikoninlägg) men hon var helt totalt väck i skallen, hjulet snurrade men hamstern var borta, "koo-koo", ding-dong etc det varade bara en månad och jag måste säga att jag försökte verkligen med henne , främst pga kroppen men det gick alltså inte, jag kan inte riktigt beskriva hur pantad hon var, herejesus!
Försöker man vara astuff /ha fräck bil etc så funkar det bara på understimulerade fjortisar, när flickor blir äldre så om dom inte blir kära så väljer dom den dom har mest nytta av, det låter krasst men så är verkligheten så om man nu inte är rik eller duktig inom musik/hantverk etc så är det kärlek man får satsa på och då gäller bara att vara sig själv.
Vill man bara ha sex så räcker det med att dela samma intresse så kommer man till, jag har ockuperat hus, gått med i demonstrationer mot djurförsök , sysslat med aromaterapi och annat skit bara för att få sex Men denna metod funkar bäst om man helatiden intalar sig att hon är en tiopoängare (annars kan man växla över till hennes avundsjuka fula kompis- oftast bättre sex då)
Orkar inte skriva mer nu, tänk bara på att vara spontana! Våga språnget!
1 Guest(s)