February 4, 2003

Boomhauer wrote: f_r_e_d_d_e: äh han e ju antingen finne eller nåt "avlägset". Då är det alltid så roligt att reta svenskar när de "förlorar(?)". Låt lillen hållas bara.
Åh där kom den kommentaren också. Synd att du ens behöver tänka "så".
För övrigt så tror jag personligen Amd_rulez är Svensk, men inte intresserad av hockey, och därmed försöker låtsas bry sig och veta något han inte ens kollat på med intresse (i princip).
Men att kalla Liv och självaste gudkillen från Jönköping / HV för skit gör man inte ostraffat... Nej- nu blir det Intel för hela slanten
December 13, 2003

f_r_e_d_d_e wrote:
Tycker att sverige klantade bort guldet, helt klart, men silver är inte dåligt.
Japan skulle vara nöjda med ett silver, men sverige hade ett lag som kunde prestera mycket bättre än ett silver, så då kan man inte acceptera ett silver. Får man inte ut 100% av laget så är det ett misslyckande.
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
September 18, 2002

RobB wrote: [quote=f_r_e_d_d_e]
Tycker att sverige klantade bort guldet, helt klart, men silver är inte dåligt.
Japan skulle vara nöjda med ett silver, men sverige hade ett lag som kunde prestera mycket bättre än ett silver, så då kan man inte acceptera ett silver. Får man inte ut 100% av laget så är det ett misslyckande.
Nöjd... Nja,, det kan jag inte påstå, men jag säger att det är inte dåligt med silver. Jag håller med om att vi hade ett lag som var bättre än vad det blev. Men hur bra vi än är så är silver aldrig dåligt. Inte enligt mig iaf.

February 12, 2003

smurfen87 wrote: [quote=Boomhauer]f_r_e_d_d_e: äh han e ju antingen finne eller nåt "avlägset". Då är det alltid så roligt att reta svenskar när de "förlorar(?)". Låt lillen hållas bara.
Åh där kom den kommentaren också. Synd att du ens behöver tänka "så".
För övrigt så tror jag personligen Amd_rulez är Svensk, men inte intresserad av hockey, och därmed försöker låtsas bry sig och veta något han inte ens kollat på med intresse (i princip).
Men att kalla Liv och självaste gudkillen från Jönköping / HV för skit gör man inte ostraffat... Nej- nu blir det Intel för hela slanten
Jag är INTE svensk, jag är finsk. Och jag spelar hockey själv, så du hade 2 fel av 2 möjliga...:)
Men stefan liv, alltså, kolla på honom, han ser nyvaken ut dygnet runt, och de få gångerna han får tag på en puck, vet man att han ramlat åt rätt håll.
July 10, 2003

Mind wrote: btw, det stavas Kanada på svenska
btw, det stavas "tangentbord" på svenska, såg att du skrev "tanjentbord" i nån LAN tråd
visste iofs hur det stavades, skrev kanada först, men suddade ut det
EDIT: var det inte du som försökte stava till motorjournalen också? skrev typ motor schornalen :D:D hehe yeye
May 23, 2001

RobB wrote: [quote=skiroy]
Javisst...Hardy har för passiv coaching.
Det är bara att titta i backspegeln och se på tidigare matcher.
Nej den sopan ska bort!
Sätt in Vikegård i båset så händer det garanterat något till 100%, spelar inte så stor roll vad som händer bara man ser att något händer skulle vara roligt.
Tycker inte det är något fel på passiv coaching. Dock så tycker jag att om man ligger under med två mål kan man börja toppa, ta ut målvakten redan när det är 5 minuter kvar av matchen och inte vänta tills det är två minuter kvar. Annars så såg vi ju idag att det var Ulf Dahlèn som skötte skrikandet i svenska båset.
December 13, 2003

Men roligt att läsa på till provet nu!
Har inte läst en enda sida till provet i morgon i Datorkommunikation:
:bok:
Kap 14 Routing i IP-nät. 11 Sidor
Kap 16 Nätverkens Topologi. 7 Sidor
Kap 17 Aktiva nätverkskomponenter. 12 Sidor
#-o Vad ska man göra?
Hade man vetat att hockeyn skulle sluta så här så hade jag vart klar med detta nu.
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
May 23, 2001

RobB wrote: Men roligt att läsa på till provet nu!
Har inte läst en enda sida till provet i morgon i Datorkommunikation::bok:
Kap 14 Routing i IP-nät. 11 Sidor
Kap 16 Nätverkens Topologi. 7 Sidor
Kap 17 Aktiva nätverkskomponenter. 12 Sidor#-o Vad ska man göra?
Hade man vetat att hockeyn skulle sluta så här så hade jag vart klar med detta nu.
Är ju inte direkt så svåra grejer. Går du i gymnasiet eller? Jag läste inte på ett prov till varken Nätverk A eller B kurserna...
1 Guest(s)