July 3, 2003

Fick reda på mitt betyg i Tyska idag, och läraren har sänkt mitt MVG till ett VG
Det roliga är att hon hade kollat vad jag hade presterat på mina prov i sjuan och åttan och kommit fram till att jag bara ska ha ett VG, men vad fasiken... Kunde hon inte ha gett mig ett VG från början!?
Denna terminen har jag fått MVG på alla prov förutom det sista som jag fick VG på. Min kompis som också hade MVG blev också sänkt av samma anledning - vi hade bara fått VG på proven i sjuan och åttan...
March 21, 2003

Snowman89 wrote: detta e ju itne exakt samma sak men, förra året då hade vi bild o då fick jag VG i det o iår då hade vi musik sitället för bilden och nu fick ajg sänkt betyg i bild till G fast jag inte äns har haft bild , så ja undrar va håller lärarna på med?
Haha säg till din lärare att om han/hon inte ger dej vg så ska du ta upp detta i "Högstafarbrorsstyrelsen" eller rektorn(Samma sak ?) ....Om det inte funkar så ta ett kort på din dator (Efter en rejäl omgång med dremmel och lysdioder) o lämna in som special arbete....
February 11, 2004