January 4, 2001

Tror knappast att hon är CP, utan att det bara är du som är omogen och använder det som skällsord...
Alla har varit med om liknande saker tror jag, jag har varit det flera gånger iaf.
Nåja, har du betyg som räcker i övrigt så spelar det ju ingen roll, man har ju inte direkt betyg för att skryta med.
August 16, 2002

CoLiC wrote: Klaga inte på att du förlorade 5 poäng, har du otur så sänker hon dig ytterligare då du börjar gnälla på henne. Det konstiga är att det i 99% av fallen är kvinnor som gör sånthär...
mm... jävla gnällkärringar... typ nästan samma sak hände mig i nian, men orka dra den historian
February 4, 2003

CoLiC wrote: Klaga inte på att du förlorade 5 poäng, har du otur så sänker hon dig ytterligare då du börjar gnälla på henne. Det konstiga är att det i 99% av fallen är kvinnor som gör sånthär...
Kanske på grund av att de flesta lärare i grundskolan är just kvinnor?
Kanske därför du uppfattar det som om det "bara är kvinnorna".
Statistik har många ansikten.....
Samma fel gör man när man jämför priser mellan olika länder (man brukar ju ofta säga att svenska priser är ganska höga). Men man tar aldrig någon hänsyn till inkomsten.
Exempel. I Polen kostar en liter bensin typ 7.50 svenska kronor. Men medellönen ligger väl på cirka 1500kr i månaden.
Du förstår vad jag menar.
December 18, 2001

Hadde en lärare som satte betyg på hur mycket frånvaro man hadde.
Fick man MVG på alla proven men hadde några timmar frånvaro kunde man få IG iaf!
Sen så fick man inte säga att man skulle gå å pissa för då fick man frånvaro. Hon sjukskrev sig efter ett tag för hon orkade inte med alla elever som totalt hadde tappat respekten för henne.