June 28, 2001

jag har bokat 8st biljetter till Rammstein på Hovet nånstans i november, vad jag vet så är alla bokade men på måndag måste dom betalas och då kanske det åker tillbaka lite till ticknet.
Men, jag behöver bara 5-6st, är det någon som vill köpa resterande 2-3 biljetter ? det är ju säkrare än att chansa på att man får nått genom ticknet.
säg mig, vill folk ha rammsteinbiljetter ?

May 17, 2002

Mind wrote: nej jag måste inte ta alla, men jag vet ju inte hur många som ska med, eftersom vederbörande är i indonesien.
då är det lika bra att sälja biljetterna till nån man "känner" än att ge tillbaka dom till ticknet.
sant.
Sa du att de var slut annars eller? I så fall så kan du ju sälja dem innan konserten ;), dvs makea lite cash...
October 27, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=Mind]nej jag måste inte ta alla, men jag vet ju inte hur många som ska med, eftersom vederbörande är i indonesien.
då är det lika bra att sälja biljetterna till nån man "känner" än att ge tillbaka dom till ticknet.
sant.
Sa du att de var slut annars eller? I så fall så kan du ju sälja dem innan konserten ;), dvs makea lite cash...
Ja, att sälja dem efter konserten vore väl lite misslyckat...

May 17, 2002

PaiN wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind]nej jag måste inte ta alla, men jag vet ju inte hur många som ska med, eftersom vederbörande är i indonesien.
sant.
Ja, att sälja dem efter konserten vore väl lite misslyckat...
bubbelibubb!.. jag menar så klart aldless innan konserten, där folk köar etc..
January 5, 2002

Du lär få åtminstone en femhundring för dem i nuläget (biljettnu säljer för 600). Finns ju efterfrågan så att säga. Dock tycker jag att det är lite svinigt att sälja biljetter till ockerpriser, man ska vara schysst och sälja till samma pris som ticnet.
Själv har jag redan plåtar