June 3, 2001

[Gamepredator wrote: Sulan]Gueno: Har BMW månne nån kombi i programmet som hänger med en 9-5 Hirsch...??
saaben är inte serietillverkad...
Hirsch är en cupé. :^o
Jag har då aldrig sett en Hirschkombi.
Men annars så borde en 540 Touring haka på saaben lätt om du nu promt vill han e kombi.
Det märks at du är bonde, alla bönder åker saab.
Zyrus wrote: VOLVO=Vi Orsakar Landets Väg Olyckor
Är ju inte så konstigt.. Volvo är ju så snabba att alla andra bilar blåser av vägen när dom blir omkörda. 8)
May 23, 2002

Inte serietillverkad? Nehe... Trodde det jag... Men Koeningsegg är?
Hirsch finns både som kombi och coupé.
540 hänger på upp till 100, sen har den inte en suck... Inte heller på nån roll on.
Där du... Hade du inte en suck
Gueno, så där säger mina polare som åker epatraktor också... Horror...
February 16, 2004

[Gamepredator wrote: Sulan]Inte serietillverkad? Nehe... Trodde det jag... Men Koeningsegg är?
Hirsch finns både som kombi och coupé.540 hänger på upp till 100, sen har den inte en suck... Inte heller på nån roll on.
Där du... Hade du inte en suck
Gueno, så där säger mina polare som åker epatraktor också... Horror...
Koeningsegg den är serietillverkad men knappast några nånga bilar per dag det är ju ganska stor skillnad på några tusen bilar per dag eller två eller hur många de nu gör.
March 15, 2002

oxiswoofer wrote: ahh..nu e bilen fixad iaf..spinner som en katt igen...låter som en volvo igen...underbart!
gillar personligen det ljudet som låter när man gasar...låter som att bilen drar in luft eller något...ett speciellt ljud för volvo bilar..så härligt iaf
Japp gött ere och det är ju främst 240 serien som låter så.
2 Guest(s)