February 4, 2003

skiroy wrote: [quote=Callister][quote=skiroy][quote=pbl3] så kommer någon pappskalle
Om någon är en "pappskalle" så är det du som kör med multipla konton i forumet!
Vad har vi sagt om att blanda in känslorna i jobbet.
Vilka känslor?
När någon har dubbla konton i forumet eller fler så vet ni vad som händer.
När någon börjar dilla i stil med ditt inlägg så kan det också hända saker!
Tror säkert inte Callister menade något illa när han sa det. Uttryckligen ett skämt enligt min sida det Callister skrev
Visst ska man inte ha dubbla konton.
I alla fall. Tror stenhårt att du är en tvär-vänster nisse som röstar / vill rösta på Soccarna i nästa val
Varför?
Jo. Du säger "om någon är pappskalle så är det du" (alltså inte Socarna längre.). Du säger inte "du är också en pappskalle". (hoppas du förstår).
Ifall min teori är rätt, så tycker jag det rätt intressant att du tidigare säger att Soccarna för en högerpolitik.
Om de nu för en högerpolitik (vilket de enligt mig inte gör, utan ett mellanting) varför ska man rösta på dem? Jag menar, Soccarna ska vara ett rött, vänsterparti, om de är något annat, varför rösta på dem? Inte bättre att då rösta på ett parti som står för att de är blåa och samtidigt kanske för den politiken på ett bättre sätt (förhoppningsvis)
Sen tycker jag att det är trist att människor är så inpräntade att bara för man röstar på något annat för omväxlingsskull. Säg Moderaterna. Så anser dem att förändringen ska komma "blixtsnabbt". Allting ska vända "så snabbt". Man tar ingen hänsyn till att massa socce-nissar (generaler) sitter överallt och inte kan bli uppsagda från sina verk. Svårt att driva en effektiv politik och förändra drastiskt på bara en mandatperiod.
Ajja. Skitsamma. Ingen mening att diskutera detta mer. Alla tycker som vi tycker, och har bättre saker för mig just nu. (att försöka gå ner i vikt... en aning... några kg)
December 5, 2001

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Sardaukar][quote=[Gamepredator] Sulan]Japp... Rösta på sossarna eftersom alla andra gör det och det alltid har vart så...
Vadå menar du att DU röstar på sossarna för att alla andra gör det? Eller menar du att alla andra gör det bara för att alla andra gör det?
Finns alltid en hel del % som röstar utan att veta vad de röstar på... Sossarna är ju fetpoppis i de grupperna eftersom alla andra röstar på dem...
Då är vi överens
August 24, 2004

> så är det du som kör med multipla konton i forumet!
Suck, för det första så ger man folk en chans att förklara sig, som att erat skitsystem inte skickar ut email alla gånger. För det andra kan man deleta alla konton utom ett om man är nojig om dubbla konton (vad fn har det för betydelse ?).
Men orsaken var ju inte det eller hur, eftersom du svarar i denna tråd och sedan kör någon koll på mig så handlade det nog mer om att mina åsikter inte passade lilla Åke. Vilket skitforum, maktfullkomliga fjortisar som sitter som admins och känner sig viktiga.
Jag har gott om ip addresser så banna på ni, men jag lämnar detta skitforum frivilligt, vem vill vara på ett dylikt ställe.
September 12, 2001

pbl6 wrote: > så är det du som kör med multipla konton i forumet!
Suck, för det första så ger man folk en chans att förklara sig, som att erat skitsystem inte skickar ut email alla gånger. För det andra kan man deleta alla konton utom ett om man är nojig om dubbla konton (vad fn har det för betydelse ?).
Men orsaken var ju inte det eller hur, eftersom du svarar i denna tråd och sedan kör någon koll på mig så handlade det nog mer om att mina åsikter inte passade lilla Åke. Vilket skitforum, maktfullkomliga fjortisar som sitter som admins och känner sig viktiga.
Jag har gott om ip addresser så banna på ni, men jag lämnar detta skitforum frivilligt, vem vill vara på ett dylikt ställe.
Först och främst...
Normalt sett så brukar jag inte kommentera sådana här saker i forumet.
Undantag finns alltid såklart.
För det första så väckte ditt inlägg tanken att kontrollera kontot (rätt rutinartat egentligen då vi kontrollerar detta så mkt vi hinner) då ditt inlägg "stack"
ut en hel del. (sedan kände jag inte igen ditt nick alls i forumet)
Då jag sedan upptäckte att det fanns fler konton knutna till dig varav alla var AKTIVA! Då ställer man sig frågan över varför du reagerar som du gör.
Du har skrivit inlägg i samtliga och jag vet när, hur och varför ett konto blir inaktivt så förstår jag inte din förklarning och ilska.
Om det skulle bli problem med ens konto så skickar man ett MAIL till någon av oss admin i forumet för att utreda felet. I det läget är en nyregistering av ett konto totalt fel och icke desto mindre illa sett.
När det gäller maktfullkomlighet så är jag tämligen säker på att jag inte uppfattas som en makfullkomlig despot i forumet då jag är tämligen flexibel och jag vet att flera har haft nytta av min flexibilitet och att kalla mig för "fjortis" var något av det roligaste jag har blivit kallad för. (många i forumet vet att min ålder överstiger dom allra flestas i forumet med råge)
Sedan måste jag kommentera detta med "som att erat skitsystem inte skickar ut email alla gånger" kan mycket väl bero på din egen mail sorterar bort vår aktiveringmail som "skräp" och detta kan vi inte göra så mycket åt annat än att blivande medlemmar registerar kontot med ett mail som garanterat fungerar. (en hel del registerar sig med ett "fakemail" och det säger sig själv att aktiveringen inte kommer att fungera i den situationen).
När vi ändå är inne på mail, då kanske jag borde visa upp dina ytterst ohövliga mail du har skickat mig. Saken kommer i en helt annan dager och språket du använder dig utav är ytterst torftigt och icke desto mindre "fjortis" måste jag säga.
Till sist...
Ja jag känner mig viktig på sätt och vis.
Jag får vara med i forumet och ta del av många medlemmars vishet, "galenskap" och kunskap och det är absolut inte fy skam. Att dessutom vara med i ett kul gäng bland oss crew och medlemmar gör att jag känner mig ytterst priviligerad i min "ställning" i detta forum.
Detta var mina två cent i ämnet och vandra vidare till ett annat forum du....
2 Guest(s)