August 11, 2002

[Gamepredator wrote: Sulan]Bonde är det mest beundransvärda yrket.
Sverige har stått på våra axlar i alla tider och kommer antagligen att fortsätta göra det...
Coalan: Jag har en pappa som jobbar hårt... ~50cm runt överarmarna när han va i toppform
jo, min morbror bonden är ju bonde
Han är ju inte heller direkt svag, dock berättade han att det finns en här itrakterna som flyttar kossor med ena handen
September 16, 2002

coalan wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Bonde är det mest beundransvärda yrket.
Sverige har stått på våra axlar i alla tider och kommer antagligen att fortsätta göra det...
Coalan: Jag har en pappa som jobbar hårt... ~50cm runt överarmarna när han va i toppform
Han är ju inte heller direkt svag, dock berättade han att det finns en här itrakterna som flyttar kossor med ena handen
Det gäller nog bara att trycka med den handen på rätt ställe
January 12, 2004

coalan wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Bonde är det mest beundransvärda yrket.
En bekant blev "inlåst" i ett hörn av en ilsken tjur.
Han blev, troligen lika ilsken som tjuren och slog allt vad han orkade mellan hornen på tjuren.
Tjuren stöp som en klubbad oxe, helt avsvimmad.
Han som slog bröt ett par ben i handen, men han överlevde iaf...
December 18, 2001

denstore wrote: [quote=keffing][quote=denstore]
Gynekologer är en del av vårdapparater. Och de tjänar rätt OK. Och de har ju andra "benefits"....:D
de får tex så gamla kärringars fiskluktande könsdelar...
Jo, men man får ju en hel del fint, färskt lammkött också.
Man får ta det sega med det möra helt enkelt...;)
Sen kan man ju vara gynekolog på en ungdomsmottagning oxå!
1 Guest(s)