January 17, 2002

Jag lämnade in min avskedsansökan till NH tidigare idag, jag har inte längre tid att översätta som jag borde.
Den största anledningen är dock att jag reagerade över att någon skrev "Han representerar NH med sina inlägg". Då gjorde jag slag i saken, mina inlägg står bara för mig numera, ingen annan behöver ta ansvar för dem.
Med det tackar jag NH crew för den tid som varit, jag finns fortfarande här, fast utan ansvar
Jag vet att många klagat på mina åsikter om saker och ting (Det mesta kanske jag ska säga), det är iof förståerligt, jag kan inte ofta framföra mina tankar i ord, och då blir det helt enkelt bara fel.
Dessutom klarar jag inte att hålla mig utanför diskussioner som handlar om ämnen jag brinner för (Och då jag brinner för något förångas folk omkring mig), och det blir ofta så att jag torkar mig i röven först efter jag skitigt (inte bokstavligt talat ).
Nu har jag sagt mitt. Nu är det eran tur.
January 17, 2002

smurfen87 wrote: Kan minst sagt säga att Colic testade på friheten att inte tynga "NH stuff" när han skickade ett par PM till mig
Ajja, allt är glömt nu.
Vad hade du för uppgift tidigare? Översätta till Engelska?
/d
Jo, det är skönt att få andas morgonluft
Engelska till svenska och tvärt om.
January 23, 2002

CoLiC wrote: ... och det blir ofta så att jag torkar mig i röven först efter jag skitigt (inte bokstavligt talat
).
Hmm, brukar man inte säga att man om man gör fel och låter käften
pladdra innan man tänkt så är det som att torka sig i röven innan man skiter. :-k
Att torka sig i röven först efter man skitit är ju normalt, inte fasen struntar man i det.
January 17, 2002

Steel wrote: [quote=CoLiC]... och det blir ofta så att jag torkar mig i röven först efter jag skitigt (inte bokstavligt talat
).
Hmm, brukar man inte säga att man om man gör fel och låter käften
pladdra innan man tänkt så är det som att torka sig i röven innan man skiter. :-k
Att torka sig i röven först efter man skitit är ju normalt, inte fasen struntar man i det.
Att tänka innan man pratar är som att torka röven innan man skiter
//Arne Anka
3 Guest(s)