June 28, 2001

Akatosh wrote: Låter väldigt skumt, du har kanske ett överskott av östrogen nu när du är vuxen så kroppen producerar extra mycket testosteron som motvikt när du nu tränar. Och som bieffekt så genomgår du "puberteten" igen.
(Nu antar jag att du är kille , är du en tjej så är det helt normalt)
Är du orolig så tala med en läkare.
låter avancerat, hur har du fått denna informationen ?
June 28, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=Mind][quote=Callister]Mind: du använder väl inget olagligt preparat?
kebab, koffein och powerking.
om kebab blir olagligt så flyr jag landet.
Dom som gör kebaben flyr innan dig.
HELIX wrote: Du har väl tränat mycket och fått överskott av
testosteron?
hmm undra om jag är kapabel att träna så mkt, jag har suttit på arslet i ett halvår och nu så hoppade jag in och körde 4 gympass i veckan, inte särskillt mkt men mycket mer än vad jag är van vid.
är det nånting som går över när kroppen vant sig ?
July 27, 2002

Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind][quote=Callister]Mind: du använder väl inget olagligt preparat?
testosteron?
hmm undra om jag är kapabel att träna så mkt, jag har suttit på arslet i ett halvår och nu så hoppade jag in och körde 4 gympass i veckan, inte särskillt mkt men mycket mer än vad jag är van vid.
Överskatta/underskatta inte kroppen angående hormonsnivåer, inte trolig att du manipulerat dom.
Tror det mer handlar om hygien, du tränar aldrig annars säger du, kan vara så enkelt att du fått svettats lite (=Varmare).
Om kroppen inte är van, så kan den få finnar (Hudinflammation) av en "okänd" kroppstemperatur, så att säga. Om du varit mkt inaktiv innan du började träna d.v.s.
March 14, 2004

Callister wrote: [quote=Mind][quote=Krqagyzzz][quote=Mind][quote=Callister]Mind: du använder väl inget olagligt preparat?
testosteron?
Överskatta/underskatta inte kroppen angående hormonsnivåer, inte trolig att du manipulerat dom.
Tror det mer handlar om hygien, du tränar aldrig annars säger du, kan vara så enkelt att du fått svettats lite (=Varmare).
Om kroppen inte är van, så kan den få finnar (Hudinflammation) av en "okänd" kroppstemperatur, så att säga. Om du varit mkt inaktiv innan du började träna d.v.s.
Värst vad du kan.
Btw. min bror använder antifinnmedel och han är 26år, det är ju inte så att han kom i puberteten när han va 17 heller

May 17, 2002

Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind][quote=Callister]Mind: du använder väl inget olagligt preparat?
hmm, det är väldigt många Kebabtomtar som visstas illegalt här i landet.
September 8, 2003

Dehman wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind][quote=Callister]Mind: du använder väl inget olagligt preparat?
Kan inte annat än hålla med där.
Vadå? det är ju bara att sitta i nåns källare och kebabba på.
1 Guest(s)