December 31, 2001

Varje morgon när jag vaknar under veckodagarna så är mina ögon helt rödsprängda.
Jag har inte hittat anledningen till detta än. Jag använder linser men har inte gjort det på 3 veckor tack vare detta och inte ens optikerna viste vad det var. Men så i dag så skippade jag första lektionen och fick mig plötsligt 4 tim extra sovmorgon och när jagvaknade så var ögonen röda men detta gick över till normalt tillstånd på ca 20 min.
Kan det vara så att jag lider av sömnbrist ? sover ca 5 tim mella dygnen.
Någon som erfarat liknande ?
PS: jag är inte alergisk eller något liknande ( har testat mig )

December 31, 2001

Krqagyzzz wrote: du tänkte på pollen, du har inge fler symptom?
Nej inte en enda, jag känner inte ens av någon klåda eller liknande i ögonen. känns precis som vanligt fast jag ser ut som en demon.
Inget rinnande i ögonen eller något sånt. det enda som har förändrats är att jag är rödsprängd i ögonen.

May 17, 2002

Death On Wings wrote: [quote=Krqagyzzz]du tänkte på pollen, du har inge fler symptom?
Nej inte en enda, jag känner inte ens av någon klåda eller liknande i ögonen. känns precis som vanligt fast jag ser ut som en demon.
Inget rinnande i ögonen eller något sånt. det enda som har förändrats är att jag är rödsprängd i ögonen.
Skulle ju kunna vara det men det tror inte jag. Gå till en läkare.

December 31, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=Death On Wings][quote=Krqagyzzz]du tänkte på pollen, du har inge fler symptom?
Skulle ju kunna vara det men det tror inte jag. Gå till en läkare.
Hatar läkare Ungefär som folk har tandläkar skräck har jag läkar skräck. Usch för den sterila lukten som finns på sjukhus och sånt :spy:
December 5, 2001

Death On Wings wrote: går o lägger mig 02.00-03.00 och upp 07.30
Det konsitga är ju att det gick över skitsnabbt i dag medans i går hadde jag det hela dagen. I går sov jag ca 5 tim och i dag 9-10 tim.
Du svarde just på din fråga. När du sover längre går det över fortare, alltså sover du för lite.
1 Guest(s)