February 21, 2004

http://www.big-bad-boy.com som sagt i andra tråden
January 7, 2004

May 17, 2002

kart wrote: e det nå fel att va moppegalning?
massor, de är hämska barn som tror de kan köra. I och med det tror det att de är kungar i trafiken och då kan göra hur de vill. Det borde vara 30 års-gräns på moppe.
Det värsta jag vet är när en 15-åring med moppe säger att han och hans kompisar är duktiga förare, ARGH! jag står inte ut
January 7, 2004

Krqagyzzz wrote: [quote=kart]e det nå fel att va moppegalning?
massor, de är hämska barn som tror de kan köra. I och med det tror det att de är kungar i trafiken och då kan göra hur de vill. Det borde vara 30 års-gräns på moppe.
Det värsta jag vet är när en 15-åring med moppe säger att han och hans kompisar är duktiga förare, ARGH! jag står inte ut
Jag tror inte att jag är kung i trafiken, jag e inte bäst på att köra men jag e hyffsat bra på det, men om man tar det lugnt så brukar det gå bra
June 28, 2001

ja ni kör fort som fan på trotoarer och mopparna låter som bara fan.
vårdslösa är ni oxå.
Jag tror inte att jag är kung i trafiken, jag e inte bäst på att köra men jag e hyffsat bra på det, men om man tar det lugnt så brukar det gå bra
brukar gå bra... kör man bil så finns det inget misstag som är accepterat, kör man på någon är det för sent.
samma sak med moppar, förutom dom flesta som kör dom.

November 29, 2003

Klart det inte är, kör själv moped.
Det jag stör mig på är moppefjortisar, sådanna idioter som har moped men inte kan mekka och bara ska åka och köra som idioter, Kollar inte i korsningar, kör alldelens för fort på gång och cykelvägar osv.

August 7, 2001

Pluxor wrote: Skulle vara kul att ha en blå saftblandare på taket som man kunde sätta upp när man blir omkörd av en moppegalning på en 30-väg.
Det går även utan saftblandare. några polare var påväg till ett bröllop i en svart volvo v70, dom hade svarta kostymer på sig och solglasögon på kvällen när det var mörkt ute. Då åkte en trimmad moped förbi. Polarna gasade på och stannade mopedisten och kutade ut och skrek "POLIS!!! hur snabbt går den där jävla moppen egentligen!!! du vet väl att lämpet ryker!!" ... den stackars mopedisten blev tydligen gråtfärdig
May 19, 2003

Hehe... har kört motocross i 4 år så visst lekte man med mopeden för ett år sen. Men jag körde aldrig på trottoarer eller liknande då det är mycket farligare än att köra på "vanliga" gatan.
Dock så tröttnade jag ganska snabbt på moped. Gick så sakta och tyckte att jag behövde en dator för dom pengarna istället.

May 17, 2002

Dree-Q wrote: [quote=Pluxor]Skulle vara kul att ha en blå saftblandare på taket som man kunde sätta upp när man blir omkörd av en moppegalning på en 30-väg.
Det går även utan saftblandare. några polare var påväg till ett bröllop i en svart volvo v70, dom hade svarta kostymer på sig och solglasögon på kvällen när det var mörkt ute. Då åkte en trimmad moped förbi. Polarna gasade på och stannade mopedisten och kutade ut och skrek "POLIS!!! hur snabbt går den där j**la moppen egentligen!!! du vet väl att lämpet ryker!!" ... den stackars mopedisten blev tydligen gråtfärdig
haha, Säpo jagar mopedister :P, tänk vilka rubriker det skulle kunna bli.
1 Guest(s)