March 30, 2003

Blir OS bara mer fjantigt för varje år som går. I det grekiska så bonkade man på varandra med läderklädda knogar tills en av dom gav upp eller föll ner halvdöd.
Nu springer dom omkring i färgglada små dresser i gulliga små skor medans det står ett par personer i kläder som får batman att ligga i lä och skjuter med gevär som får 80-tals sc-fi att verka gammaldags.
Vad kommer IOK att komplettera OS med i nästa patch?
Gör ett gosedjur av plysh med "Hitta nemo" som inspirationskälla?
[Lerduveskytte är rätt så häftigt annars 8)]
March 30, 2003

Sardaukar wrote: [quote=Urax] [Lerduveskytte är rätt så häftigt annars 8)]
Antar att du såg mannen från Förenade Arabemiraten Ahmed Al Bakhtum som sköt dubbeltrapp? Han var grym
Nja på sätt och vis, det enda som jag la märke till i sportens inslag om lerduveskyttes-vinnaren är att han hada en valformad näsa ,iirc.
Men det är ju så mycket mer saker inblandade i lerduveskytte, reflexer kordination m.m. Inomhusskyttet gäller det ju bara att kunna stå still och ha ett rätt inställt sikte.
December 4, 2002

Elias667 wrote: [quote=Vampis][quote=Elias667]
Vad för vapen skjuter man med då?
Det beror helt på vilka grenar man tävlar i. Som jag då t.ex som skjuter på 10 och 50 meter använder luftgevär och salongsgevär.
Ex. på luftgevär:
*BILDER*
j**lar! Va kostar de dära :bok: ?
Mellan 16-20000:-
fråga min plånbok, den vet
Urax wrote:
Inomhusskyttet gäller det ju bara att kunna stå still och ha ett rätt inställt sikte.
Ja det är bra att du tror på det själv.. du har ingen aning om vad du pratar om.
1 Guest(s)