November 26, 2002

hittade ingen bra tråd tre sidor bakåt eller så, så jag startar en ny =)
att ha kostym när man tar studenten är väl givet om man inte går fordon eller el eller något, men kan man ha vilka färger som helst?
då syftar jag mest på skjorta/slips och så, skall det vara vitt och svart, eller spelar det ingen roll?
January 31, 2003

Öwall wrote: hittade ingen bra tråd tre sidor bakåt eller så, så jag startar en ny =)
att ha kostym när man tar studenten är väl givet om man inte går fordon eller el eller något, men kan man ha vilka färger som helst?
då syftar jag mest på skjorta/slips och så, skall det vara vitt och svart, eller spelar det ingen roll?
Sätt på dig något som du tycker är snyggt, funkar med det mesta! Jag hade en gråblå aktig kostym med lite mörkare grå skjorta och en slips som passa! Det är smaksak!
January 20, 2003

De flesta kör omönstrade svarta kostymer med vita skjortor och nån gulaktig slips... inget man behöver följa efter; är du smal skaffa svart kritstrecksrandig kostym med ngn ljusfärgad omönstrad skjorta som faller dig i smaken; samt omöstrad slips...
[Image Can Not Be Found]
oh yeah!
June 18, 2001

pompougnac wrote: De flesta kör omönstrade svarta kostymer med vita skjortor och nån gulaktig slips... inget man behöver följa efter; är du smal skaffa svart kritstrecksrandig kostym med ngn ljusfärgad omönstrad skjorta som faller dig i smaken; samt omöstrad slips...
[Image Can Not Be Found]
oh yeah!
Snarare bör man välja kritrandigt om man vill se smal ut.
PaiN wrote: Det brukar väl vara svarta kavajer och ljus skjortor som gäller. Det kommer jag att ha iaf; svart kavaj, vit skjorta och en färgad slips.
En katt fastsydd på ryggen skulle också kunna se bra ut..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 22, 2003

Öwall wrote: hittade ingen bra tråd tre sidor bakåt eller så, så jag startar en ny =)
att ha kostym när man tar studenten är väl givet om man inte går fordon eller el
jaha så vi på el är inte fina nog att ha kostym eller?
Den tog rakt i hjärtat Öwall kommer aldrig glömma de
1 Guest(s)