February 12, 2003

Dehman wrote: http://www.gratis.se
Nu fick jag en ny favoritsida...:)

February 12, 2003

Mind wrote: well, det är ganska lätt att ringa till företag och fråga om lite reklamprylar, ofta så skickar dom det gratis.
dom vill ju självklart synas, jag fick lite klistermärken och en väldigt bra penna av AMD engång.
tror jag mailade dom
AMD är väldigt trevliga... Min kompis fick typ en hel låda med AMD-pennor...
December 31, 2002

Personligen tycker jag det är omoralikst att hålla på så som de gjorde på Swec. Att påstå att man ska hålla ett LAN till vilket man vill ha prylar utan att hålla i ett LAN tycker jag är jävligt dålig stil. Sen om man är så dum så man lägger upp en tråd om det så får man skylla sig själv. Ni tror inte att företagen blir misstänksamma då de får ett 40-tal mail som är i princip identiska i vilka det alltid är svenska avsändare.
Har man fått dem utan att ljuga är en sak men att hitta på lögnhistorier tycker jag är tragiskt.
När jag såg tråden hos sweclockers tänkte jag verkligen att det här är typiskt för Swec. Jag var samtidigt glad att jag nästintill övergivit Swec till fördel för NH.
Så min åsikt är: "Gör bäst ni vill på Swec men försök vara mer ärliga här"

February 12, 2003

Tobi-Wan kenobi wrote: Personligen tycker jag det är omoralikst att hålla på så som de gjorde på Swec. Att påstå att man ska hålla ett LAN till vilket man vill ha prylar utan att hålla i ett LAN tycker jag är jävligt dålig stil. Sen om man är så dum så man lägger upp en tråd om det så får man skylla sig själv. Ni tror inte att företagen blir misstänksamma då de får ett 40-tal mail som är i princip identiska i vilka det alltid är svenska avsändare.
Har man fått dem utan att ljuga är en sak men att hitta på lögnhistorier tycker jag är tragiskt.
När jag såg tråden hos sweclockers tänkte jag verkligen att det här är typiskt för Swec. Jag var samtidigt glad att jag nästintill övergivit Swec till fördel för NH.
Shiit... Det var riktigt uselt, faktiskt... Vad sa "Sponsorerna"?
December 31, 2002

AMD_RULEZ wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi]Personligen tycker jag det är omoralikst att hålla på så som de gjorde på Swec. Att påstå att man ska hålla ett LAN till vilket man vill ha prylar utan att hålla i ett LAN tycker jag är jävligt dålig stil. Sen om man är så dum så man lägger upp en tråd om det så får man skylla sig själv. Ni tror inte att företagen blir misstänksamma då de får ett 40-tal mail som är i princip identiska i vilka det alltid är svenska avsändare.
Shiit... Det var riktigt uselt, faktiskt... Vad sa "Sponsorerna"?
De fick väl aldrig reda på något. Vissa hade fått svar från AMD om att de slutat skicka ut reklamprylar efter tidigare incidenter. Sen fick några till svar att det var för många lika mail så om de kom från samma "LAN-arrangemang" så skulle de välja en talesman.
Vissa sponsorer ville ju ha "bevis" t ex en hemsida för lanet men vad de svarade tillbaka vet jag inte. Troligen hörde väl inte sponsorerna av från bedragarna igen efter att de fått sina "PR-goodies"