February 12, 2002

Fatta så snabbt de skriver sms,, är de nån medfödd talang de har? :cy:
Jag är en sån här som kan gå å klura på ett sms i några timmar för att sedan lungt å sansat skriva ihop några rader,, medan tjejer så fort de fått ett "ratt ta, ta ta".. Att de inte trasslar ihop fingrarna på deras små mobiler.. Men de kanske har kommit på de här med att få massor att glida in å ut genom varandra oskadade..
October 27, 2001

När vi (min klass och jag) var nere på Kos bodde ett gäng döva som också kom från Sverige. Vi kommunicerade med dem genom papper och telefoner, skrev gav till mottagaren och v.v.. Satan i gatan va de skrev snabbt, efter att ha tappat hakan konstaterade vi att träning ger färdighet.
July 13, 2002

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Elias667 vet inte om de,, tycker tjejer verkar ha en fallenhet för tangentbord också,, men det är ändå mobilen som imponerar mest på mig..
Jo jag tänkte lite på det när jag skrev... måste vara den ökända sekreterargenen
Det kanske har med ko-ordination eller allmän fingerfärdighet att göra, tjejer ska ju ha bättre fingerfärdighet och stabilitet (proportionellt mot deras muskelstyrka) jämfört med killar.
1 Guest(s)