July 30, 2010
Fri support av spelprogrammerare på The Pirate Bay??
Games Developer Gives Customer Support To Pirate Bay Downloaders
It’s not uncommon for content producers to go crazy when they discover their work is being made available via The Pirate Bay. But while the big movie and music studios think the answer is to legislate and then sue everyone into submission, there is another way. Games developer Jonatan Söderström aka Catcus went into the comments section of The Pirate Bay and started giving free customer support to pirates. Has this Swede gone mad or does it just make better sense in the long run?
July 30, 2010
Är en Intel SSD 330 120GB Reseller 2.5" för 719:- (webhallen) ett bra köp? Om jag ska köpa så får det bli en Intel då jag läst att deras SSD:er är klart bäst med lägst antal reklamationer.
[Edit]
Såg att ni gjort en test på enheten https://www.nordichardware.se/lagring/45739-intel-330-ny-mainstream-ssd-fran-intel-testad-i-raid.html?start=11#content. Ska kolla lite nogrannare på testet när jag skrivit klart detta. När alla mina program jag använder är installerade så ligger jag på 59GB på min nuvarnade hårddisk, så jag tror att en 120GB ska räcka långt för min del. Jag vill ha en ny disk då min nyvarande verkar totalt slö vid uppstart. Om man formaterar en mekanisk drive för många gånger så slits det alltför mycket? När jag kör CrystalDiskMark så kommer den inte upp i närheten av den hastighet som den en gång varit
1 Guest(s)